img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, September 8, 2015

Adyra : 2bulan

Adyra dah dua bulan.
Biasalah gigih update bulan.
Hahaha.
Belum bawak checkup.
Ikut aku nak je aku bawak sendiri.
Klinik biasa2 depan rumah ni ha.
Takyah jejauh.


Aku boleh je keluar ber3. Pernah je keluar ber3. Sebab terlampau sumbek kat rumah. Haha. Aku perlu tengok orang, tengok dunia, kalau tak aku stress. So, tu yang angkut je anak2 w/o papa dorang. Mesti orang lain tengok kesian nya perempuan tu, mana la laki dia.. Pfft.
Cuma agak leceh sikitla.
Lagi lagi tetiba Ayra nak kencing
Haaaaaaaaaaaaadoi!
Tengah makan2.. Tetiba ayra buat dialog "kakak rasa kakak nak kencing la ibu"
Takkan nak tinggalkan meja? Tak siap makan lagi. Mana nak pegang adik apa semua.
Memang aku besarkan mata jela suruh tahan. Hahaha..
Tapi Ayra kan dah besar, aku tahu dia boleh tahan.
So takkan ada kejadian terkencing diluar jangkaan.


Ok back to Adyra.
Adyra sekarang dah pandai senyum.
Suka sangat senyum.
Hihihi.
Aku bebel2 kat dia pun, dia bls senyum pakej gelak.
Aduii cair.
Dah pandai nak menyembang gak.
Ada la bunyik2 keluar dari mulut dia.
Hehehe.


Tidur?
Masih banyak tidur.
Paling kuat pun dia berjaga dalam sejam. Pastu mesti dah ek ek gosok mata ngantuk.
Tidur malam pun dah okaylaaaaa.. Ada bangun. Tapi bolehla.. Boleh diterima akal. Hahaha. Bangun menyusu. Tu normal la. Kalau dia bangun ajak menyembang, ha tu haruuu.


Gambar muka busuk tak mandi.


Dua beradik.


Kat rumah pun berheadband. Saje gedik di pagi 4hb sebab ulang bulan dia kan. Hehe.


Kelas dah start.
Moga boleh kurus bila ulang alik pergi kelas.
Ha ha ha.
Nak pakai skinny jeans. Tapi peha gajah dah tak muat. Zzz. Bye skinny, hello skirt.

.