img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, October 19, 2015

Ahad pulak.

Hari ahad kitorang pergi bsc.
Keluar pun dah lewat.
Dah makan tengahhari apa semua, ngatok. Sempat gak aku terlelap.
Bangun kelam kabut pack barang2.. Nak keluar. Hehehe. Sumbek kot dok je terperap dalam rumah.


Keluar je, aku cakap kat wan, jerebu lagi ke?
Wan konpiden je jawab, ada orang bakar sampah kot.


Sekali ye, yeeeee jerebu lagi. Teruknya huhuhu.
Padahal hari sabtu tu elok je.


Adik nak susu.
Aku mencari la babyroom.
Tak jumpa.
Ke takde? Sebab toilet dia mmg sekali ada tempat untuk changing diapers.
So belasah jela bertapa dalam toilet, adala kot dalam 15minit. Hahahaha.
Nasib baik toilet dia bersih dan selesa.


Sempat la selpie. Hahahaha.


Keluar je dari bsc, hujan pulak.
Kitorang terus pergi jalan kebun pulak.
Anak anak tidur dlm kereta.
Kelegaan disitu.




Nampak sangat fake. Tapi ni muka takde mekapmekap. Natural beauty tak? Kahkah!
Muka penuh cahaya keimanan.


Balik tu singgah kg baru jap makan.
Adik taknak tidur time tu.
Menguji sungguh nak makan dgn ank ek ek tak nak diam.
Tapi aku dah biasa kan? Makan je sambil pegang anak. 


Pastu wan nak repair jam kat chowkit.
Kita tunggu jela dalam kereta.
Badan  dah exhausted. Melekit2. 


Sampai rumah pukul 10.
Mandikan anak2. Dah wangi semua tidurkan pulak.
Layan gegarvaganza.
Baring2. 
Teringat kain tak lipat.
Lipat la kejap.
Topup susu Ayra dah habis, isi air panas apa semua.
Barula tidur.


Pukul 2kot baru tidur?


Pagi tadi wan bangun nak g kerja pun aku tak sedar.
Tahu tahu dia dah setel mandi apa semua.


Pastu pukul 9 dia call, cakap takyah g kelas. Haze teruk gila.
Masa tu aku tak tengok luar, sibuk kemas kemas barang apa semua.
Dah dia cakap mcm tu, sambung jela baring jap. Hahaha! Patutnya pukul 12 ada kelas. Kahkah! Macam laki aku punya u kan? Zzzz.

.