img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, February 11, 2016

Ayra 4tahun.

Masa birthday Ayra, kawan aku ajak pergi  Genting. Saje nak seronok seronok untuk kakak.
Tapi kakak taknak, dia nak tengok movie. So, ke Nu sentral ajela kita tengok movie.


Sejak Nu sentral ni bukak, baru 3/4 kali aku g.
Okay gak, best gak.. Hihi.
Semua ada.


Adyra kita tinggal.
Nak bawak, tapi macam err nak tengok movie kot?
Nanti lah adik ikut.
Adyra duduk dengan nenek eh. Nenek ke mak? Adyra pun dah mulut dia mak mak makkk.. nampak mak aku je.. makkkk... ke memang semua budak tu memang perkataan pertama dorang? Selain ba ba ba.. ma ma ma.. Hahah..










So 26/1 hari tu, memang takdela sambut party ke apa.
Kakak habiskan masa berdua dengan ibu je.
Cuma sehari sebelum tu adala beli cake 2slices.


Kejap je kan, dah 4tahun.
Besar dah anak ibu sorang ni.
Banyak benda yang aku tak rasa dia takboleh faham, tapi faham. Dia sangat faham situasi sekarang ni. Dia selalu cakap, kakak kan ada, ibu janganlah nangis lagi, kakak boleh jaga ibu dengan adik. Ya Allah, anak aku.. Aku ni bukan ibu yang baik, banyak salah dalam didik anak. Huhu. Sebak pulak, haha. Ibu hati tisu.

Sehari sebelum 4tahun

InsyaAllah sabtu nanti baru kita buat makan-makan sikit. Family members jela. Adikberadik mak aku semua. Rumah pun dah setel renovate, cun la tu. Doa selamat sekali.


.