img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, February 22, 2016

Deadpool.

Aku tak keluar lunch hari ni, duduk dalam opis je. Kebekuaan. Puasa katanya. 
Nak jalan jalan pun malas, kain aku ni tercabut cangkuk. Kahkah! Spoil betul. Tapi tadi aku keluar gakla, nak beli puting botol. Bapak la mahal, lastweek aku tengok baru rm26.. Ni tadi rm29.90. Menyesal pulak tak beli last week. Rm3 tu boleh beli eskem sundae kot. Kikiki.


So sementara bosan bosan ni, mehla update belog.


Siapa dah tengok deadpool?
Aku dahhhh.


Best ke?
Takla bestttt bestt besst sesangat.
Tapi aku suka je dengan kebongokkan dia tu.
Boleh la nak hilangkan stress.
Aku ni bukan manusia yang suka berfikir pun, so cite cite mcm ni sesuai la.


Banyak part lawak.
Dialog lawak.
Pastu ada gak sweet sweet, dia dgn gf dia tu.
Takpayah jadi hero untuk pikat wanita, gitu.
Tapi in real nya, ada ke gadis nk terima kalau muka macam Things fantastic 4. Eh ada, tu bung tu. Wahaha. Takbaik kau nurul. 
Tapi betul la, kita ni perempuan tak kisah pun laki tu macam mana, kita cuma nak rasa dihargai, disayangi, tu je. Susah senang sama sama, jangan sebab nak senang tinggal anak bini, itu adalah najis okay? Seperti dua orang gelandangan yang berasmara di tempat najis. Bongok punya perumpamaan jijik deadpool tu. 


Pergi la tgk cerita ni. Kita bagi 4ha. ;)
Ohye cite ni 18tahun keatas. Sebab dialog dia agak lucah, pastu scene ngeri pun ada. Tak sesuai untuk budak budak. Takpe Ayra, nanti ibu bawak tengok cite lain. Hihi.





.