img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, February 18, 2016

Practikal.


Rutin sekarang berubah sikit. Sebab aku dah start intern. Kat tengah tengah kl pulak. Memang kena bangun awal la. Tapi awal aku tu takdela tahap pukul 5am dah bangun. Hahaha.. Subuh sekarang pun dah lambat.


Pergi naik ktm. Ktm pun takla jauh mana. Masih boleh rilek rilek kewl. Hihi.
Cuma biasalah pagi pagi nak uruskan dua askar tu. Haru biru kelabu merah jingga sikitla.
Adik okay la dia tidur. Kakak tu kalau nasib tak ok, dia bangun. Bila bangun, apa lagi nangis nak ikut la. Drama tv3 betul.  Sayu perasaan tu. Sikit lagi kakak, kita semua sabar ok tunggu ibu habis belajar? 


Kalau nak senang, kena tidur rumah mak aku jela. Pagi pagi takdela berangkut bebudak. Tapi tula, kalau dah hari hari tidur rumah mak aku, rumah kosong pulak. Tu yang asal aku balik je, tidur rumah.. Nanti badan mesti lebam lebam. Kawan aku cakap tula, kena rogol dengan jin. Bongok! Huhu.
Tapi tula, aku pun rasa macam ada sesuatu je, sebab adyra tu kalau kat rumah kitorang.. Selalu gakla nangis tanpa sebab malam malam. Pernah dia sengih tengok tingkap. Pastu tak lama pastu ayra join nangis. Dah sudah, memang aku angkut budak budak tidur ruang tamu la. Hahaha. Ibu korang ni bukan berani. Jangan macam macam sangat.



Ok dah.
Nak tidur.
Esok kita sambung selpie lagi. Kahkah!
Macam budak budak baru nak up selpie, muka cenggitu je tak berubah. Bila la nak jelita ni... 
Takla, nak tunjuk hari hari kita belit shawl lain lain. Seronok pulak tgk tutorial shawl. Pastu feeling2, wahaha.

Ayra tanya,
Ibu hari hari kena pergi kritikal ke?
Ibu sihat lagi kakak... Kritikal mendanya.
Jgn konpiden sgt blh? Main sebut je.


















.