img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, February 16, 2016

Suatu hari ahad.

Ni ahad bila ntah. Mak aku ajak g nsk. Pagi pagi. Hahaha. Aku okay je. Sebab kan sekarang dah morning person. Hihi.


Tapi kita breakfast dulu la ye. Ni ada satu kedai roti canai kat jirat cina tu. Sedap. Tapi kecik. Kalau makan satu tak cukup. Huahua. So kitorang makan kat situ. 


Dah hbis makan apa semua, nak gerak dah. Stokin adyra tercabut.
Pastu ada sorang ni tegur, awak awak, stokin adik awak tercabut.. Sambil dia tolong amekkan.
Aku dah macam.. Adik awak?? Hahaha! 
Terus terasa bangga. Kita tak macam emak anak dua ke? Zaman ayra sorang dulu ramaila ckp bawak adik, ni ank dah dua, baru ni org cakap..




Adyra dah boleh duduk, so dudukla dlm trolley.



Tapi kan bangun awal, sikenit dah ngantok ngantok. So sementara mak aku beli barang, aku carik port tersorok sikit, duduk susukan adik, and taraa mudahnya tidur. Hihi.



Petang lak, pergi tengok adik aku kat rawang. Dia sekolah asrama.
Sempat singgah tesco beli barang sikit kudap kudap.
Rindu la nak sekolah balik.
Rasanya kalau la dulu masa form1 aku tak berhenti dari sekolah asrama, mesti aku tak macam sekarang ni. Mesti dah hebat bongkak angkuh dan takbur. Hahahaha! Takdela, tapi rasanya mesti aku dah habis degree. Ni masih terkial kial, umur 26 tapi deg tak habis. Kerdil sgt rasanya.


Takpela deg tu kita selow selow la..
Ni ada dua orang atas ni, lagi hebat kan? :)
Ramai orang nak anak, tapi belum ada rezeki. Bahagian masing masing la.
Susah sekarang senang nanti.
Bak kata mak aku, sabar banyak banyak. Setiap anak tu ada rezeki. Buat baik dengan anak, jaga anak betul betul, insyaAllah walaupun duit tak berkepuk, tapi takkan susah. Jangan lupa Allah. Allah ada. Dia takkan uji hambaNya lebih dari yang termampu.

.