img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, March 14, 2016

Balik kg lagi.

Hari minggu kitorang balik kampung sungai besar.
Balik lepas zohor hari sabtu. Sekejap je.
Ada kenduri kat kampung, jiran nenek aku.
Ada dua bijik rumah, dekat dekat. Cuti sekolah kan.
Musim mengawan. 


Bertemakan biru. Kahkahkah!

Sampai sungai besar pukul 4lebey, singgah makan kat situ apa semua. Barula balik rumah nenek.
Sampai kg, ada pakcik aku yg dok cheras tu. Tapi jumpa taklama pun, sebab sebelum maghrib dia dah nak balik sabak bernam pulak rumah mertua dia.


Hari ahad bangun pagi brekpes nasi lemak.
Pukul 11 camtu dah siap siap nak g kenduri.




Petang lepas asar baru gerak balik selayang. 
Sampai rumah pukul 9. Bayangkan bertapa lamanya? Serabut pulak rasa. Hihi.
Tapi tu sebenarnya sebab ada stop kat pasar apa tah kat kg tu, pastu berhenti maghrib, last sekali stop tapau makanan. Tu yang lambatt.


Bertemakan pink pulak. Hahaha. Sindrom penyakit sedondon.

Aku sampai rumah setel anak anak, mandi kasi wangi, bagi susu.. Konon pastu aku nak makan la. Tapi baru makan 2 3 suap aku dah tak larat. Muntah muntah. So tidurkan adyra, aku pun golek2. Terbangun 12lebey, kepala dah ok.. Tapi malas la pulak nak makan. 








.