img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, March 18, 2016

Silkygirl matte fever

Semalam lipliner kan. Hari ni lipbalm pulak. Boleh?
Hahahaha..


Aku memang pengguna setia lipbalm. Selalunya aku guna yang pink tu. Ala apa eh brand dia. Jap. Ha, yang lipice sheer color tu.. Mentholatum ke apa lupa ejaan. Dari zaman sekolah memang pakai itu. Pernah cuba nivea, tak serasi, pernah guna maybelline tapi last last guna yang ni jugak. Kalau Ayra gedik nak pakai lipstick, aku bagi dia guna yang ni je, yang lain awas kamu.


Kelmarin kot? Aku bertapa kt guardian. Tengok eh benda ni macam menarik. 1 sebab murah. 1 lagi sebab macam senang nak guna. Aku taktahu la ni lipbalm ke tidak. Tapi dia tulis lipcolor balm.
Ke lipstik je ni? Hahaha.. Tapi best la, bentuk macam krayon, pakai sikit je terus wahhh menyerlah. Tak macam lipliner yang aku gedik jadikan lipstik tu, jenuh gakla nak kasi betul betul rata. Hihihi. 



Aku amek kod 06, charm. Taktahu nak warna apa sebenarnya main amek je. Huahua..
Memula tengok macam pelik je warna dia. Tapi bila pakai tak pelik pun.. Okay je..


Dulu aku tak suka pakai lipstik. Tapi sekarang akuuu suka. Sebab bila tengok2.. Muka kalau tak berlipstik, dull teruk. Macam mana nk jumpa client kalau muka tak semenggah kan? Tak cantik takpe, benda boleh polish. Hahaha. Ayat kawan aku.. Ceit!



Kaler dia serius terang, tapi ni dalam gambar macam tidak pulak. Hahaha.. Aku baru 2x pakai. Yang aku perasan, lagi aku tonyoh banyak kali, lagi pekat.. So far tidak mengeringkan bibir. Aku ni dahla kena minyum air banyakkk.. Sebab sekarang baru gedik nak makan jamu. Kahkah! Sumpah tak sedap, tapi harap harap hasilnya aumm lah nanti. :) woii nak kurus woii.. Tapi problem terbesar aku cuma perut je ha yang tak boleh bla alimaju sangat. Huahua.




















.