img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, March 12, 2016

Sport planet warehouse sales, adidas & puma.


Tak pasti sampai bila.
Kat isbauk college.
Tak tahu isbauk college kat mna?
Hahaha..
Kat brem mall sana tu.
Saje jalan situ. Tengok eh ada warehouse, menarik.
Less than 100 harga kasut budak.
Macammacam ada jual.
Baju,stokin,botol air.
Timberland pun ada.

Tapi tula, bila masa lagi aku nak kesana.
Bolehla kot nak belikan ayra sportshoes yg baru.


Kasut yang mcm ayra punya tu, baru 99. Dulu beli seratus lebey.
Pump shoes aku pun ada, rm 89 je.. Dulu nk dekat 2ratus.
Stock lama, tapi hey peduli. Janji kasut tu baru beli, kira baru le kan.
Aku bukan kisah design lama baru rare limited editionke apa.


Ingat nak beli sportshoes untuk diri sendiri.
Aku nk start join zumba la dgn kakak2 kat opis. Hahaha!
Takpun joging keliling taman.
Aku dah gemuk teruk sekarang ni, bahagia sangat kononnya, makn makan makan.



.