img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, April 22, 2016

Ahad.

Hari ahad pun bangun awal.
Bangun terus excited menghadap menan.
Maklumlah menan baru. Ni la kitchen set yg beli kat speedy tu. 


Lepas zohor kita keluar.
Gas kat rumah takde. Haha.. nak masak bagaimana sadis. Kalau ikutkan.. ada wedd kat dewan batu muda. Adik kawan aku kawin. Tapi mcm hmm takpela. Tunggu la dia kawen kali ke2 nanti baru g. Hahaha. Mulut jahat. Hehe takla. Gurau aje. Semoga bahagia ke anak cucu. Pengantin dah g bali dah pun utk buat babies kalau tak twin triplet. Selamat berhoneystar.



Dua beradik biru
Destinasi pertama. Ke bangi. Jauh kan? Macam jauh je selayang bangi. Tapi takdela jauh mana. Kalau org bercinta tu.. tahap kentutt pun blh dgr. Hahaha. Dah knp perumpamaan mcm tu. Yela. Sebab masa bercinta semua nya indah. Tats y kita kena jatuh cinta banyak kali dengan orang yang sama. Supaya hari2 rasa berbunga bunga je. Bukan tiba2 bertukar taste. Not good okay. Memang takde isitilah lelaki curang sebab lelaki blh kawen 4. Takde istilah lelaki derhaka kat bini. Tapi.. suami derhaka kat Allah kalau buat bini merana. Eh. Pandai tak aku buat ayat?  Hahahah.. blh jadi kaunselor rumah tangga ni. Kahkah!

Oot sangat kan aku. Sambung cite bangi.

Sajela nak try pirate coffee ni. Bersepah kan sekarang orang jual. Manis manis. Minum ais. Aku ni konon nak elak minum ais. Tapi tewas gak. Susah betul. Makan jamu tapi minum ais. Mana la nak berkesan. Kahkahkah. Makan jamu woii. Dulu aku pandang sebelah mata je pasal jamu ni. Tapi now.. eh kita wanita kita perlu jamu. Supaya anak dh 10orang pun badan mcm ratu kebaya. Hahaahahahaha. Ketat mcm anak dara. Dah mcm pengedar sah jsd tak ayat? Huahua.. aku tak boleh bla betul tgk testimoni2 kat fb tu.. tak bertapis. Huhu.. tu belum lagi kt grup krt slumber komen. Jujur la aku ckp.. kalau komen mcm telus sgt tu mmg aku setok fb dorg pastu mengumpat sendiri. Hahahahah. Ada tak orang peel mcm ni? Ada kan. Ngaku cepat. Kita manusia penuh dgn sikap busybody. Itu normal. Huahua..


Sempat Ayra pow nak makan mee goreng mamak. Muka lapar sangat. Tapi mee goreng nya enggak nyaman dong. Oleh kerana tak elok membazir. Makan jela jugak walau tak sedap. Nikmat makanan. Itu rezeki. 

Setel kat bangi. Barula kita pulang ke kl balik. Petang tu pun hujan. So sad argh.
Mula mula dah sampai titiwangsa. Tapi kat titiwangsa ada apa ntah jem semacam. Plus hujan pun dah rintik rintik. Kesian je tengok ayra.

Tengok lake garden mcm cerah.
So ke lake garden la kita. Ayuhh.
Dahla masa tu dah pukul 6. Konfirm parking penuh. Tapi demi anak2. Kita terjah jugak. Dapat parking setelah sekali pusing. Hihi.






Tak sampai 15minit kat sini.
Dah hujannnnnn pulak. Huwarghhhh kesian nya kakak. Dapat main kejap je.
Adik taktahu pape. So takpayah kesian.

Kelam kabut la pergi parking.
Sbb takde payung. Parking lak kat atas. Makan jela eskem dalam kete. Bagi adik rasa sikit. Amboih over tau nak nak je. Cannot la adik. Awk kecik lg. Nanti dh besar kita makan eskem sama2 k. Bila nak besar?? Lagi 3bulan setahun. Pantass sgt. Tapi setahun tak cukup besar. Hahaha.


Pastu baru la kita g dinner kat kg baru. Time dinner ni takdela haru biru sangat. Walaupun dah berlengas. Tapi ibu masih boleh rilek makan sambil kontrol adik yang nak terjun dari babychair. Yeahh. Aku lah wanita yang hebat mampu makan walau anak dah nak tunggang terbalik. Hahahaah.


Balik rumah. Mandi2. Ada org tgk cctv. Ibu memang penakut la wasalam. Hehe.

So basically. Camtu jela weekend aku lastweek. Aktiviti dgn anak2. Kemana2 mesti ada ada askar 2orang ikut. Hahaha.. tapi takpe. Apa2 yang buat anak aku hepi. Aku hepi gak. Yelah. Anak je pun aku ada. Tapi tula kadang exhausted sgt.. termarah gak la budak budak tu. Pastu dua dua muka terkebil kebil tgk ibu jadi naga. Hahaahah.. kejap je pun.. pastu dah mcm takde benda. Bercakar balik. Kakak buat adik. Adik kacau kakak. Pening. Takpe. Kejap je lagi.. sabar. Dah besar nanti dah senang. InsyaAllah.


.