img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, June 7, 2016

Aqiqah hanna harraz.

Hari sabtu bila ntah ni. Ada kenduri aqiqah  anak cousin aku. Cousin aku dapat twins. Sepasang. Hanna & Harraz. Bestnyaaaaaaaa! Nak twin jugakkk. Hahaha. Kiranya keturunan aku ada baka twin la kan? Kikiki. Baby lahir prem. 7bulan kot. Sbb due patutnya bulan 10/6 kalau tak silap. Ni dah habis pantang dah apa semua. Cuma iyela prem kan.. halus sgttttt. Dah sebulan lebih pun still takut nak pegang. Pastu still kena ulang alik hospital cek itu ini. 


Hello my name is Ayra belisya.. Batriysiaaaaaa la kak!!!

Tapi perjalanan adalah berliku. Kitorang tak terus ke hulu langat. Ada few tempat kena mencemar duli dulu.. haha. Kitorg pergi viva home dulu.



Makan spek kakakkk kikik
Then singgah pandan kapital. Situ ada mrdiy. Aku pun belila tali skiping. Masalahnya baru berhajat nak skiping2.. esoknya kaki aku lebam teruk lak. Huh! Now aku tanya Ayra.. kakak mana tali ibu? Dia jwb ntah.. hahaha. Kena berkemas dulu mana ntah dia letak. Kaki pun dah elok. Tinggal lebam sikit je. Badan pun dh tak sakit2. Kalau tak almost semingguu aku terbaring je.. sakittt. Lebam dikaki boleh hilang.. tapi parut kat hati tu tetap ada. Hahahahahahah.. (manusia yg suka gelak manusia yg bnyk masalah kan? :p)

Jgn mcm mcm kak.. ibu duit tak ramai.. "takla.. kakak ckp nanti bila ibu dah besar ibu kerja baru ibu beli" hahaha!! Sekarang ibu kecik eh kak??

Sampai rumah pakngah aku dah pukul 6.
Ingatkan kenduri lepas asar. Ni kitorg sampai khemah pun dah nak kemas. Huahua.. tgh hari org lagi org dah serbu rupanya 

So makan dalam rumah jela. Ada la lauk belen2. Jadila.. yang penting dapat makan satay sedappp. Yummyy
Lama gak lepak situ. Lepas isyak baru gerak. Badan ialah berlengas busuk. Budak2 pun aku malas nak mandikan. Hahaha..



Balik tu singgah jap lalu kat bukit ampang. Nak tengok kelumpo. Tp parking takde.. so tak jadi singgah. Hihihi. Bercinta dulu situla one of the port lepak memalam buta. Masa yg semuanya indah. Semua nya nampak comel nampak perfect. Cepatnya berlalu. Memories are remain. 

Tak jadi tu.. Kita jalan2 masuk kelumpo jela.. tengok klcc. Tgk lampu. Kg.com kan. Kakak dah lama ajak pergi klcc. Aku pun dah lama tak pergi situ. Last bila ntah.. makan kat pelita. Lama dah.. masa practikal. Nantila eh kak kita g siang2.. adik pun insyallah tak lama nak setahun nak berjalan dah kan. Dah mudah. 

Apa beza klcc dgn awk? Klcc setia kat situ tak bergerak. Tak berubah. Awk manusia.. awk berubah.. hahaha! Deep sgt pickupline tu.. takblh nak #tilljannah lew. 

.