img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, June 10, 2016

Borak.


Takpernah aku pakai lipstick merah ang ang. Sebab rasa mcm tak sesuai dengan muka. Tapi boleh la kan? Takde la buruk pun. Konpiden. Tapi kan.. merah ada banyak shades.. aku rasa yg ni still tak perfect utk aku. Hihi. 

Anw. Hari ni day5 dah kan? 
Semalam day4 berbuka dgn ayam goreng, gulai putih labu.. tu je. Simple. Tapi kenyang. Air milo kotak. Sbb milo serbuk dah habis. Hihihi. No kuih kuih.


Sahur lak.. nasi putih.. makan dgn serunding daging. Alhamdulilah rezeki tu masih ada. Hari ni makan apa? Ntahla tktahu lagi.


Kejap je dah 5hari kan?
Pejam celik je.


Ada satu perasaan yg legaaa bila kita dah stop berfikir pasal sesuatu kan? Aku dah sampai tahap lantak kau la.. Allah kan ada. Yakin. Rezeki utk aku bersabar. Plus aku pun tak perfect mana.  Harap sangat bulan puasa ni dapat settle masalah cepat. Malas dah nak serabut. Nak raya dgn aman. Malas nak hadap manusia yg perangai bulan puasa pun nak busuk hati. Kita setel kat mahkamah jela... tp tu nanti la cite. Dlm proses. Aku harap pilihan aku betul. 

Ohye pasal Adyra. Ntahla.. dia keep muntah je. Aku risau sgt. Badan kaki and tgn pun nampak mcm ada ruam.. campak ke?? Ntahla.. doakan dia cepat sihat.. tp dia aktif je.. cuma tula.. sikit2 muntah.. dugaan. Mcm kahak pun iye jugak..

Selamat berbuka puasa. Selamat berhujung minggu?
:)










.