img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, June 25, 2016

Carik baju raya.

Baju raya 1st takde lagi ni. Hahaha!
Baju raya kedua ketiga keempat tu ada dah.. yg 1st je. Susah nau.

Semalam pergi star avenue. Mall baru eh tu? Hape pun takde. Hihihi..

Kedai bnyk takbukak lagi



toilet masih bersih. 

Dan ini mop! Hahaha.. aku dah tktahu nak buat apa. Dia nak merangkak. Silakannnnnn dik. Nasib la takde org.

Rupanya haus nak susu. Hahaahah!!

Cargas kembali..


Pastu pergi subang parade. Pun takde menarik.. hahaha.. lepak kejap kat mcd layan ayra main playground tu.. 


Last2 ke sogo.
Parking kat pertama. Jalan kaki sikit pergi sogo.. pergi jalan tar. 

Cari tempat tersorok mari bersila anak nak menyusu. Hihi
sambil perhatikan si kakak. Hoi risau kot anak hilang

Bukak pose kat jalan tar je. Beli pastu duduk kt khemah tu. Tp sejujurnya aku tak puasa pun. Hahahaah! Dah belasah makan happy meal ayra sikit.. siap minum milo ais dlm kete :p

Weekday.. so takdela ramai sgt org. Tapi still ramai gak laaa. Cuma takdela terlampau crowded. Masih boleh berjalan..

Sogo tu manjang je sales. Tp belum betul2 sales yg menarik. Haha. Masih mahal lagi. Bagi aku la.. plus mcm tak banyak pilihan sangat. Pening aku. Hahaha.. aku tak pandai kot beli baju budak2.. sebab terlampau banyak fesyen kan.  

Tapi dah alang2 sampai sogo.. beli jela. Seluar jeans mmg harga pfftt sgt kan? Kemeja budak bodo2 pun nak dekat rm70 sehelai. Sales jadahnyaaa. Harga asal konon rm 1lebey.. yela tu sgt. Tapi dh yg tu berkenan.. amek jela.. tu kemeja utk budak mcm adyra tu.. rm40 selai? Baru selaiii tu.. kita kan #nak30helai #hari2bajubaru. Mcm mana?? Tapi iyela kengkonon nak sama2 mcm kakak adik.. so amek jela. Hihi.

Kesimpulannya.. aku rasa kena pergi padini concept store gak la.. situ tshirt murah2. Hahahahah!! Takpun h&m.. salu buat buy 1free1. Kat sogo tak beli tshirt pun.. boleh la kot kalau ada masa kita tambah2.. ke tak boleh? Haha.. 

Ha.. sebab parking kt pertama.. masuk la reject shop. Situ pun takde yg menarik. Sbb dia mcm baru pas ubah2.. so baju budak mcm tak banyak.. tp disebabkan ayra gedik nak tshirt gak.. beli jela.. kain ntahla okay ke tak.. rm19.90 sehelai. Murah la tu. Tp lagi best kalau dpt tshirt rm10 je.. heii kat mana eh ada jual baju budak2 murah?? Aku taktahu laa.. jgn ckp gm klang kenanga ke apa.. Sbb aku tak berapa gemar baju2 mcm tu.. biarlah tak berjenama mewah tp tkmo la pakai yg fake2.. burbery ko.. tak menahan. Kalau org tgk anak aku pakai pun dh tahu fake.. sbb tak mampu.. so biarlah yg biasa2 je.. hihi.

Shopping ke tu??



.