img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, June 12, 2016

Day5 day6

Hiiii
Dah day7. Kira dah seminggu la kan? Cepatnyaa masa.

Td day6.. berbuka dgn sambal bilis kentang, pajeri nenas, keli masak lemak cili api.. ayam.. meriah tidak? Meriah kan utk makan sorg. Hahahah.. boleh la sampai ke sahur. Plus murtabak & karipap. Kuih mak aku bagi. Kenyang mcm ular sawa..


Kelmarin day5.. sambal bilis kentang, gulai ayam & roti john.

Kenapa sambal tu berturut2.. sebabnya aku nak habiskan kentang. Dah nak busuk dah lama sgt. Huahua.. tp aku boleh je hadap benda tu hari2.. fevret. Lagi pedas lagiiii best.. lagi menangis lagi mantap la org ckp. Aku tktahan pedas.. tp suka pedas.



Day7? Taktahu lagi apa rezeki hari ni.
Tapi sekarang mud happy. Sbb aku rasa satu2 benda mcm Allah nak tunjuk.. :) 
Tapi satu benda la...It's not easy to forgive and forget. Because seeing the person who hurt you means scratching the scar and letting it bleed once more. Kan? Pheww. Okayla. Masa untuk tidur... semoga tak mimpi aneh2 sgt. Ada ke semalam mimpi biawak? Hari sebelum tu mimpi ular. Dah knp semua reptilia jee. Huhu. Yang biawak ni aneh nya aku kena main games langkah biawak. Hahahaahahahah! Jgn bagi biawak tu sedar. Dah knp mimpi begituuu. Taktahu nak seram ke apa. Semoga takde maksud apa2 la. Jangan la ada yg busuk hati main2 sihir org. #annisalee? #norisalee? #fake







.