img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, June 7, 2016

Warehouse sport planet selayang capitol

Hari khamis lastweek saje la pergi warehouse sale yg kat selayang capitol tu. Tengok kat fb mcm meriah je.

Lama gila la tak masuk selayang capitol. Tak ingat dah aku bila last aku kesitu. Haha. Situ kan mcm hidup segan mati tak mahu. Tapi lepas spm dulu pernah la kerja kat situ.. kedai kasut. Tapi time tu still happening lagi.. kena ngurat dgn pekerja binaan indon la apa la.. dia bagi makanan kitorg langkah dulu baru makan. Aku masa tu baru nak ter jatuh chenta.. tapi ada satu hari tu.. nk closed kedai.. dia kua lift.. mabuk2. Haihh non muslim rupanya. Kenangan. Tapi serius indon tu handsome. Hahahahaahahahaah.. tiap hari dia lalu kedai dia akan singgah dia ckp "kamu comel".. 

Ha sampai je selayang capitol. Takde orang pun.
Bukan la takde org langsung. Cuma tak macam warehouse sale selalunya kan mcm sardin :p

Motif utama nak carik sandal kakak je. 
Sandal dah kecik. Hihi. Tapi sandal bebudak dah takdeeee. Alololo acane ni? Beli kat pasar malam jela? Ok tak kak? Ok je sebenarnya.. Tapi tula.. aku rasa beli sandal rm10 kat pasar mlm.. pakai seminggu tapak dah haus. Berbaloi ke? Mmg la murah.. tp ntahla.. dah kena asyik membeli je..

Dah takde sandal.. Nak beli apa pun taktahu. And harga takde la murah melampau. Biasa je. Macam harga kat al ikhsan je.. murah sikit jela kot.

Hei budak dalam kotak. Knp comel sgt ni? #ibuygbias

Kakak berkenan dgn sweater tu. Size dia takde. Size tu kecik. Tapi diaa nak jugakkk. Siap pakai dah. Hahaha. So beli jela kesian. Harga rm45. Kalau kat luar aku tktahuu.

Nak beli yg satu lagi.. yg ada hood. Tapi yg tu la lagi la size kecik melampau.. so amek jela yang ni.

Adyra punya? 
Mcm membazir je beli. Sbb kakak punya sweater yg dulu pun ada lagi. Boleh turun ke adik. Lagipun nak kemana je? Genting? Cameron? Ke taiping? Ntah bila nak ke luar kawasan pun. 


Takmalu dah pakai dulu
Nampak kan takde org.. 

Actually ni sama mcm yg kat bremm mall. Bremm mall tu kedai dia. Kira permanent la kat situ. Takpe mungkin nanti boleh usha kat brem mall pulak. Demi sepasang sandal kakak. Hahahahaaha. Alasan je tu. Padahal mmg suka berjalan kan. :p


Beli sweater seketul je kat situ. Adyra tkde apa2. Nak belikan dia kasut pun tkde. 

Tapi ada jual bra triump. Rm25/pc. Mmg murah. Boleh la kan? Tp sbb aku tetek kecik.. pakai bra jasko je pun okay. Hahahaahahahahahahah.. tkde pakai lasenza apa semua tu. I is takmampu. Mampu tapi better beli barang lain kot. Tiada kepentingan disitu. Kalau bapok maybe suka la kot jenama2 tu.. vs ke apa.. dorg kan hidup melacur diri.. wajiblah sexy. Tu je pun modal nak carik bf kan. Sbb bapok. Hahaahah. See aku kalau dah cite pasal bapok.. bebila boleh bertukar jadi hulk. Batal puasa makkk.. 

Cite pasal kasut ni..  Kawan aku ada ajak aku hiking. Memandangkan aku pun takde aktiviti selain meroyan :p dia suruh panjat bukit tabur dulu.. utk amatur.
Aku balas..
Kasut sukan pun aku takde nak hiking jadahnya..
Hahahaah.. nampak tak bertapa aku lembik sgt tak bersenam? Bukan kasut.. aku rasa treksuit pun takde kot. Ada la dulu. Tapi dah koyak. Berkurun tak pakai treksuit dah. Huahua.. 
Menyedihkan. Bila nak fit. Perut ni bila la taknak buncit ha?? Hahahaahahahah.. harap puasa ni boleh turun 5kg. Eh mcm tinggi sgt 5kg.. skrg 55kg.. dpt 50 ok kot utk org pendek 158cm mcm aku ni... 


.