img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, September 29, 2016

Hokkaido baked cheese tart.

Siapa suka cheesetart? Aku ni takdela suka. Tapi boleh la. Makan seketul dua.

Hari tu ada kawan aku upload kat ig kengkonon the best cheesetart eva. Disebabkan dia pun baker2.. aku percaya la apa dia cakap.

Jadinya, terpengaruh la kita.
Tapi mana nak cari hokkaido baked cheesetart ni? Haha..

Ada banyak branch dah sekarang. Boleh google. Hihi. 




Aku bagi 3/5 bintang jela. Sebab nya sedap lagi cheesetart aku order dari kawan aku. Hahaha.

Tapi okayla. Besar gak. Besar dan pricey. Hihi. Dalam dia pun tak kedekut cheese. Demuk2 cheese meleleh.

Boleh makan dalam pelbagai keadaan. Panas, suhu bilik, sejuk peti ais. 

Boleh la kalau sekadar nak mencuba. :)
Makan selalu pun tak elok. Nanti gemuk acane? :p cita cita nak jadi ibu yang hot walaupun anak dua. Ha ha ha.

Takpandai nak amek pic kasi menarik. Tapi camni ah.. 



.