img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, May 25, 2010

Huh.

6.14 am
stil tak tido dr semalam. hebat kan aku >,<

tadi on9 fb. org tkde. on9 tagged. org tkde. so. aku dgn rajinnya bls semua msj2 kat inbox..  haha. mood rajin muncul. ngeE~ on9 ym. argh.. org2 yg ANNOYING je buzz. tp yg sebenarnya. semua aku on9 tu. aku invi. muahaahahha. bajet hot je nk invi2. adoiiiiii. aku mls nk layan. bila aku malas. mean aku takde mood. bila aku takde mood. aku cepat marah. then. nanti aku marah2. kua semua benda tak elok. abih market. tak ayu sudah. ngehE~

adeh.
konpius. nk tido ke tak ni. sesungguhnya. aku terasa sgt lapa. semalam makan mee bandung. euw. SEDAP? hish~ tk elok ckp mknann tk sedap kan. lagi2 org belanje. terima jela. huahuahuahuahua.

td bukak pages fb Jep. tk add tp saje g tgk2. hahaha. rindu kah? nope! saje2. ok. di ulang. SAJE2. sb bosan yg sgt. ada laki. tido awal lak. huh. takpela. tkleh mrh2. kena faham. ceh! sejak bila aku nk jadi awek solehah ini. muahahhahaha. pastu tgk blog ni. pastu baca blog sape2 yg ada blog. gila rajin aku baca. pastu aku siap on9.. pasal biology. ntah apa kejadahnya. tiba2 aku rasa nk studi bio. hahaa. gila aku dah sewel. excited tahap otromen nk BELAJAR. hahaa. bnyk benda aku dh lupa. otak dh berkarat. haha. >,< OMG.

adoii. lapa gila babeng. >,< cepat lah siang. pedih gila keroncong perut nih. tp klw siang. mcm la ada makanan jgk >,< beter tido kan? ah. DILEMA. wkakaa. bapak sastera ayat. dilema. ngeeE~


nak nages la. TIBA-TIBA. muahahahha. nages=hobi. nk join? heeE~
adoi. nape tibe2 nk big aple nih. ngok. perut ni gedik lahhhh !! :(

No comments:

.