img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, November 1, 2010

Slip Exam

BIOLOGY OF THE CELL
benci benci benci !!
sebab subjek tu, aku tak dapat nak amek slip exam aku :(
aku tak datang 4kali je kelas tu. kejam kan lecturer tuh? sedih.


next week dah start exam, 1st paper adalah physical chemistry. huh!
slip tak setel setel. asal pergi bilik Dr Ruzainah, dia mesti takde. TENSIONnya


nak nangis nak nangis !! T__T *air mata macam dah nak keluar je ni. :p



oh. tadi. AKHIRNYA! drama bi dah setel :) yeah yeah yeahhhh!
nervous gila kot n berlakon atas stage itu.
hikhihikhikhik *malu* sangat sangatt.
sebab? ramai gila org yg tengok. yelah. minggu study week, budak2 yang tak balik tu, dorng bukan ada kerja nak buat, so... makanya dorang datang la tengok kitorg perform.

p/s : azuan yang hensem tu ada :p :p



dah la rehearsel macam hape hape. kelam kabut gila bila nk berlakon betul betul. tapi sedih jugak tadi. sebab tu la kali terakhir kitorg akan stay as budak2 group C. lepas ni. naik sem 2, semua dah group lain. aku tercampak kat group E. huhuhuh. walaupun aku tak rapat dan berlaku diskriminasi umur dalam kelas aku tu, tapi aku tetap rasa mcm sedih jugak lah. HAIH! apa aku ni? wth :p -emo- nanti naik sem, budak kelas semua sape je. tak kenal sape sape T__T



hi! nama saya nurul, mari berkawan :) *senyum lebarlebar.

No comments:

.