img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, November 5, 2010

Tak Boleh Masuk Otak

abaikan tajuk tuh. sebab takde kena mengena. yang aku tahu, aku nak study, org cakap time time jam mcm ni senang nak masuk kepala apa yang kita study, tapi mcm tak pun? melainkan kalau bekalan internet takde, mungkin boleh extra fokus. mungkin.


nak tidur nak tidur. tapi mata tak boleh. baru pekene megi kari. haha. mata segar bugar. gampang! dah berapa hari tak tidur nih. (-_-") nak jadi apa lah kan. adoii. nurul nurul nurul. mentang mentang study week, kau balun tak tidur kan? HEBAT. bravo bravo. tahniah CIK NURUL.



yang sebenarnya, aku dh tertido dari pukul 6  semalam sampailah pukul dua pagi tadi :p hahaha. cilaka! boleh lak time time maghrib tu mata sangat stim, rabak. dan sebagainya. dush, memang banyak setan nih. syuhhh, setan tolong pergi jauh jauh boleh tak? gampang.



dan sekarang, 5.39 am. dari tadi bukak chemistry, try nak baca pasal acid dan bases. shit. aku lemah gila babi tajuk tuh.  acid < 7, base >7, neutral =7. hah! tu je yang aku tahu. aku rasa perlukan daniel sekarang nih. keh keh keh :p mati kau nurul.



aku sebenarnya tak minat chemistry, tapi aku belajar CHEMICAL ENGINEERING. sengal tak? hahaha. sape cakap chemistry best? sila angkat tangan. aku benci kot bahan bahan kimia semua tu. buat apa nk belajar. A + B = D. buat bom, kasi meletup? arghhh.



hah, lagi 1, kenapa org cakap, kalau kapel. *sory la u, kita takde chemistry, so kita putus*, takpun mcm ni, *saya rasa chemistry antara kita sangat kuat, jom kita kawin*


piuuuhh, kenapa perlu kaitan chemistry? chemistry tu apa? chemistry = keserasian? ntah. tak amek port. keh keh keh.. adoii. apa aku merepek ni. *tiba rasa mcm nak layan lagu kimia,melda- awww, suara melda sgttttt comel. jeles aku! haha. gampang.



p/s : ada makhluk tuhan tu, dia cakap aku comel, dan org comel takkan menimbulkan keghairahan. babi! HAHAHAH. *aku perlu berusaha jadi wanita. oke, abaikan.

No comments:

.