img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, January 24, 2011

DisOrganized



Menulis dalam Bi bukan kepakaran aku. Kalau nak menulis sahaja boleh, tapi kalau dgn grammar sangatlah perfect hancur la weyhh. Takde idea langsung nak berblog Bi ni -.-' Nak tulis apa lah untuk blog  Technical Communication tu :( Kering idea. Dahla partner dengan Azhar, bukan aku kenal. Susah nya, kalau boleh buat blog tu sorang2 kan senang, takyah nak pusing2 kepala. Ni dengan tutor Chemical Prosess Principle satu haram pun tak reti nak buat. :(  Padahal nak convert-convert je pun. I hate physic. Sedihnya. Amek 5 subject pun mengalahkan orang yang amek 7 8 subject :(( Pagi tadi sangat bernasib baik sebab kelas Math. Math jela yang aku boleh skore :( Tu lah, gatal sangat nak amek Chemical Engineering, dulu dah elok2 kat Uitm, pergi buat pasal apa pasal? Tutor Analytical & Organic Chemistry pun belum sentuh lagi ni. Ya Allah, banyak nya kerja nak kena siapkan T_T Memang menangis tak berlagu. Kalau aku tahu nak buat aku tak kisah banyak mana, ni aku tak reti, tengok pun tak reti dia nak apa ni kan pulak nak menjawab. No wonder la Mr Law cakap 10% students akan Failed kelas dia. Hey! Sure bukan aku :P Hakhakhak *confident*  Mr Law yang hensem tu kan Academic Advisor aku, soooo memang kelebihan berpihak kat aku lah kannn takan dia nak tengok student jagaan dia failed ye dak?  :P 






No comments:

.