img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, January 29, 2011

Procastinate

Hello! This will be my 1st week for this semester terperuk dalam MICET. Haha. Sumpah bosan gila babeng.. Kalau ikutkan hati dan perasaan aku nih, memang sudah dari petang pulang ke Selayang :P Tapi oleh kerana masih berfikiran waras, oleh kerana sudah matang sedikit dari sem lepas. Maka, haruslah bersabar untuk masa beberapa hari lagi. Pffttttt! Sungguh matang berbicara sekarang ni. Hakhak! Kalau bukan kerana quiz, kalau bukan kerana CPP.. Haihh takkan aku stay disini muntah darah ribut taufan sekalipun! T__T Nak balik nak balik nak balikkkkkkkkkk. Oke, macam budak-budak. 




Tadi petang takde kerja selain kerja-kerja pelajaran yg bertimbun tapi buat2 tak nampak memang takde kerja la kan  Maka, dengan rajin merenovate bilik. Haha. Dan hasilnya, aku telah mengqonquer 2 katil. Sudah macam queen size (single + single). Ngehngeh. Manfaatkan barang yang tidak diguna, ye dak? Huahuahua. So, lepas ni.. tayah la nak ada romate baru. Semak. Haha. Aku nak duadua katil ni :P Aku kan tamak. Typical. Semua orang tamak lah kan -__-"



Tajuk nak pung pang pung pang procastinate. Tapi takde cerita pasal procastinate pun. Hahaha. Kerja bertimbun2, malas nk buat, tapi tulis kat blog ada masa pulak. Haaa, tulah procastinate kot.





No comments:

.