img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, February 25, 2011

Friday

Haaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhah. Aku dah rasa macam sekarang ni tengah bercuti panjang......... 3 minggu weyh, 3 mingu tak pergi kelas! Heaven kot. Hahahaha. Mampus aku nak jawab apa nanti kalau kena barred T_T Actually 2 minggu je, plus 1 weeks midsem break, so total up jadi 3 minggu. Hahaha. Gila kentang keberanian aku kan? Patutla kena tendang dari Uitm dulu :/ Jiwa kacau, boleh tak bagi alasan cmtuh? Hahaha! Bazir duit aku balik Melaka last week, suppose aku teruskan je duduk rumah. Heeehe. Ni, selasa hari tu, terhegeh2 balik KL >,< Hish...... pembaziran T_T Btw, dari Bukit Jalil straight to Kepong Sentral.. naik kenderaan awam sorang2. I kan berdikari. Hahaha :P Tapi dah sampai Kepong Sentral, apalagi supir dari Hospital Selayang kan ada. Eh supir? Haha. Sesuka je panggil suami sendiri supir. Hahaha. Tak tak tak, merajuk pulak nanti. Abg hensem macho bergaya kacak aka suami tercinta yang amekk.. thnxxx my laling laling <3 *gedik

So start dari selasa hari tu, bermulalahhhh kisah-kisah percutian aku. Haha. Tapi takde benda pun buat. Duduk rumah tidur. Makan. On9. Ni ke life yang aku nak sebenarnya? Haha belajar pemalas. Bukan pemalas, tapi kalau la korang........put ur shoes dalam hidup aku ni T_T mesti korang rasa fedup gak nak belajar. Rasa nak lari2 jauh2. Lagi2 bila tempat belajar tu...... hishhh T___T Matrik KMPK aku dulu 10000x ganda lagi bagus dari Micet. Siap ada mesin Atm lagi. Kafe pun bersepah. Ni kafe dua, plus makanan tak sedap. Kalau malam, jalan takde lampu. Jalan besar pun jauh. Apa yang ada, hutan! Sangat la suka aku dgn alam semulajadi kan?? Dahtu, classmate semua awesome,best gilosss memang terbaik lah kan, memang semangat nak belajar tu sangat2 lah tinggi kan. Fuck! Aku tak boleh hidup dgn org yang nerdd & skema & selfish. Persetankan lah mereka2 semua T__T

Tuptaptup, hari ni dah jumaat. Arghhhh cepatttnya masa berlalu! benci T_T Haha semua aku nak benci kan? Bila la aku nak tukar brodband ni. Haishh semalam dh pergi maxis center dgn suami tercinta. Tapi dia pun siot gak, aku dah turun bawah baru nak cakap pasal brodband. Haaa cuba kau turun naik tingkat 5, larat? Grrr. Adehhhhh, bila kita nak pergi maxis center lagi eh sayang? Eh, kenapa perut aku lapar ni. Tiba2 rasa nak makan kueyteow T__T Dari kelmarin lagi ni. Mengidam. Aku kan pregnant  gedik.

Selamat hari Jumaat :) Njoyyys

No comments:

.