img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, February 8, 2011

Heeeeehehehe

Hari ni sangat heaven. Sebab ada kelas pagi 8-10. Yang lain batal. So, balik bilik ingatkan nak study CPP, tapi frust sangat markah kuiz math mcm haram tertidur sampai pukul 6 baru bangun. Hahahaha gila memang weng kepala otak sebab terlebih tidur. Bangun pergi kafe. Lepas makan, oleh kerana termakan daging eh aku perasan semua nasi goreng kat sini ada daging, gila -___-" kepala jadi pening2, pukul 10 telan panadol terus rebah lagi. Tapi sekarang dh terbangun. Hihihi. Bangun2 terus menghadap CPP, eh rupanya2 cpp taklah susah sangat :p aku je yg malas nak buat sebelum ni. HAHAHA ceh kau Nurul baru jawab 5 6 soklan dah poyo. Hahaha haruslah bangga dengan diri sendiri kan? Awwww gediknya.

Godek-godek telefon, bosan. Suami pulak sudah tidur sebab ym idle & kol pulak tak bersuara. Haih, kalau dah tidur memang susah nak bangun. Bencii perangai cmtu. Hahaha. Baru teringat, ada amek gambar semalam. Ni haaaa, kunun nak mengiron baju suami, sekali macam apa je sebab malas gosok-kedut-gosok-kedut-haih menyampah aku.

Ini adalah seterikaa yee -__-"

Ni baju2 yang aku haruss lah mengiron kan nyaa
Banyak! Tapi stil bajet macam eleh sikit je ni, boleh je nak siap iron before suami habis mandi. Sekali? 


Ni je hasilnya. Dua helai baju pastu dah give up.
Sungguh pemalas aku ni -___-"
Kesian suami pergi kerja baju tak iron, takpe takyah nak hensem2, nanti kena ngorat dengan nurse2 kat hospital selayang tu. Lagi selekeh lagi bagus. I likeeee <3 Hahaha. 



Nanti aku balik kalau bilik tak kemas, siaplah kau Ridzuan -___-" Penat tau menyapu semua2 tuh. Habis badan berpeluh2, ketiak bau bawang semua. Hahahaha. :) Shit, im miss u so badly :"( 





No comments:

.