img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, June 22, 2011

Penat

Baru lepas muntah. Aku tak tahu nak bagi term apa sebenarnya. Sebab bunyik uwek uwekkk tapi takde keluar muntah pun. Yang ada macam air liur tu jela. Takde la muntah macam kita demam keluar nasi or apa segala isi. Tu kira muntah jugak ke? Bila aku google tu dipanggil muntah angin, normal la untuk preggy woman. Haishh.

Sepatutnya hari ni aku ada kelas amali. Tapi aku super penat 2 hari berjalan non-stop. Huuuuu. Penat penat. Hari Isnin hari tu aku ada test komputer, alhamdulilah lulus :) Hikhik. Tak la karat sgt kan otak aku ni. Hahahaha.  Setel ujian tu, gerak g bandar seri putra, pergi kolej Wan. Kononnya nak amek sijil dia. Tapi tak jadi. Pastu ada la adegan tacing2 sikit. Dah la stop kereta kat tempat panas, nak bincang isu sensitif, tiba tiba lak tu. Mana tak rasa nak moody je. Ah abaikan pasal tuh. Lepas tu, pergi balik kg kat Sabak Bernam. Rehat2 jap. Malam tu balik Rawang balik. Balik sana, sebab aku kan nak makan mee goreng ;S Haha. Macam apa je. Lepak jap kat rumah nenek.

Hari selasa Wan patutnya kerja, tapi sebab penat so tak pergi kerja, amek mc. Kitorg makan tengah hari kat Greenwood, aku sebenarnya nak makan nasi ayam time tu, tapi takde. Lagipun panas kan tengah2 hari. Bila tengok nasi campur, aku tiba2 teringin nak makan paru masak sambal. Tapi kat kedai tu takde, malas nak gtau Wan.. sebab panas kan. So sumbat jela apa yg ada. Setel tu pergi repair kereta, then tengok movie cite green lantern yg bg aku tak best. Hahaha.

Habis movie, pergi klinik, then balik rumah. Penat nak mampus okay T__T Hihihih

No comments:

.