img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, July 25, 2011

Fuhhh.

Nasib baik kat sini broadband tak lembab. Boleh la jugak online. Fuhhhh lega, semua dah settle. Akhirnya dah ada rumah! :") Haha cerita macam lah sebelum ni merempat kat tepi jalan. Walaupun tak perfect, tapi ok la.........    Orang baru nak mulakan hidup susah la sikit kan. Tapi ah jgn nak gedikkkkkkkk, asal cukup makan minum semua oklaa. Bosan2 tengok jela tv, online, makan.......... dan tidur sementara nak tunggu Wan balik kerja.

Jumat - Aku tengok Tranformer untuk kali kedua. Hihi. Ini adik punya pasal lah. Dah request nak tengok transformer, alah biasalah budak lelaki memang la suka robot2 kan. Tapi aku tanya adik aku, faham tak cerita tu. Dia cakap tak faham pun. HAHAHA. Yelah budak kecik, dahtu subtitle kat TGV kan kabur2, budak tu baru nak baca sikit dah skrip lain lak kuar. Tapi dia ok la.. Walauapun tak faham tapi takde la dia tak best lak. Mula2 dah la request nak tengok cerita Flat 3A, dia tak tahu kakak dia ni penakut. Aku pun cakap lah, cerita tu budak bawakh 12 tahun tak boleh tengok. Hahaha. Pastu boleh dia mintak nak tengok Senario Ops Pocot? Haha. Menangiss T___T Memang aku takkan tengok lah!.


Sabtu - Tengok movie lagi, Hary Porter. Yang bagi aku tak best. Hihihi. Aku bukan fan hary porter pun, tapi layan jela... movie stat 10pm. Oh sebelum tu... yeyahhhh dah dapat pajeri nenas :D Hahaha. SUKANYAAAAAA. Habis movie, settle kan pindah2 barang. Sampai pukul 3 pagi camtu. Penat nak mampusss.


Ahad - Bangun pukul berapa ntah. Petang la for sure. Then gerak balik rumah sebab nak amek tv untuk rumah baru. Plus nak amek barang2 lain. Perut lapar gila. Makan, balik rumah. Tido. Nice weekend kan? :) Haha.

No comments:

.