img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, August 14, 2011

Macam-macam.

Hari ni dah Ahad. Lagi lebih kurang dua minggu, dah nak raya. Hehe. Puasa pun celup celup ada hati nak raya. Huhu. Tapi bukan sengaja, memang tak larat. Bak kata Wan, aku ni kan dah tua T_T Baiklah. Semuanya lenguh, semuanya penat. Dasar pengedik je sebenarnya. Hihihi. Walaupun tak larat nak puasa, tapi tekak ni tetap mcm orang puasa. Hehe. Mengidam itu ini.

Hari Jumaat, lepas berbuka.. Wan ada kerja sikit. So aku ikut dia. Hehe. Memang kena ikutlah, Wan kan tak sampai hati tengok aku sorang-sorang. Sigh. Dia settle kerja around 1am camtuh. Pusing-pusing, dalam 3am camtu balik. Hehe. Penat okay, walaupun aku cuma duduk je dalam kete. Kebas bontot. Dahla duduk dalam opis dia sejuk nak mampus. Tapi sebelum tu, aku tiba2 nak nescafe ais, hehe. Mengagah carik kedai.


Sabtu, bangun mandi2. Pergi Jalan Ipoh repair kete. Dgr radio pasal cucur udang. Terus rasa nak cucur udang. Tapi aku nak kuah kacang, takmo sos :p Hehe, nasib baik jumpa. Tapi sebelum tu, nak cake jugak. Haha. Pergi Secret Recipe, dapat la chocolate indulgence. Ada ke patut budak kat secret recipe tu tanya aku, nak makan sini ke bungkus. Time tu baru pukul berapa. Hello, i puasa okay. Hahaha. Kalau yepun tak puasa, jgn la makan open2 begitu. Then berbuka dgn kawan Wan. Duduk terpongek macam apa sampai 10pm, dahla aku sorang2 wanita. Malu lah i kan ;p Hehe. Sentap tau. Bosan je. Nasib baik ada ipone mainla game mcm budak2. Sebab Wan tahu bini dia sentap, sebab aku keluarkan statement eh takpela kita lepak jela kat kedai ni sampai esok pagi... Biar aku ngadap ipone ni sampai habis bateri. Huhu. Tak pasal2 pergi Tanjung Harapan kat Klang. Haha. Walaupun tak tahu jalan, tapi kitorg sampai je :p Nak tengok kapal katanya. Haha. Sebenarnya dah lama sebut2 nak g sana, padahal takde papepun kat situ. Alaahai kitorg kan gila kan. Bosan tersumbat. Eh tak, Wan je gila. Aku normal. Hehe.


Hm, ni baru lepas basuh baju. Penat! Wan balik rumah mak dia jap, nak buat apa ntah. Buat lubang ke apa tah tadi dia cakap, lupa -_-. Lemau badan ni. Mengada-ngada. T_T LAPAARRRRRRRRRRRRR.





No comments:

.