img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, August 3, 2011

Senak.

Tadi siang adalah sakit tekak. Tak sangka akan jadi selsema. Bencinya T__T Hehe. Cakap dekat Wan nanti mesti dia menjangkit. Tapi dia cakap dia dah selsema dulu, eh tapi aku tak perasan pun? Huhu. Wan suka tipu aku tau T__T Oh ye, Wan dah tidur. Aku tak tahu nak buat apa. Perut kenyang. Nak baring pun tak best. Nak iron baju, semalam dah siap iron baju kerja dia. Hehe. So adalah takde benda nak buat. Nak golek2 memang tak larat laa, perut senak kan. Dah la dari tadi asyik nak terkencing je. Haih ulang alik ke toilet je. Rimas aku. Hehe.

Eh baru tahu kat sini ada je bazar. Hehe. Penat2 je semalam pergi sampai ke Ijok. Gila kan? Hehe. So tadi berbuka dengan ikan keli bakar, pajeri nenas, kentang dgn tempe apa ntah tak tahu, and ayam goreng. Nasi masak sendiri je. Hehe. Tapi hari ni terkeras sikit. Hihihi tapi habis je.. Tak sempat nak bawak ke sahur pun, masak ngam2 je begitu.Tak beli kuih pape pun, sebab bukan makan. Tapi ada beli murtabak. Tu pun tadi pukul 10 baru makan. Dah nak basi murtabak tu. Sebab kan panas, pastu terperap dalam plastik. Hehe. Habiskan stok rambutan. Wan dgn rajin nya kopek kan rambutan2 tuh. Yela dah berapa hari dah tak habis-habis, kang tak makan adalah busuk begitu. Sangat membazir kan.


Hmm, now tengah mencekit kek coklat yang aku dari bila ntah asyik nak nak nak. Asyik pergi kat Maybank Bbs tu asyiklah takde, sekali hari ahad tu masa nak beli nasi ayam kat Ayamas sekali ada jual kat tepi. Haruslah aku melompat-lompat mcm budak kecik. Tapi bila dah dpt, bukan rasa nak makan pun. Jadinya, makan jela sikit-sikit dari membazirr macam tu je.


Nanti nak sahur apa ek? Hmmm, cerita macam lah sahur sgt kan. Hehe. Semalam pun minum air je. Wan minum nesvita dgn milo cereal kot. Ntah tak suree. Aku adalah super pemalas nak bangun sahur sebenarnya :p

No comments:

.