img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, September 14, 2011

Mengumpat jap.

Bosanla.............. Tengok tv sorang-sorang. Wan pergi Sg Buloh. Aku? Kat rumah ni ha. Baru lepas mandi, hehe. Pemalas nak mandi. Sehari sekalije. Jimat air. Bukan busuk ke apa, aku pun duduk terpongek bukan keluar peluh.


Makin lama hidup dgn Wan, dah makin faham dgn dia. Bukan susah pun nak faham. Ada perangai dia yang annoying ada perangai dia yang membahagiakan, semualah. Tapi apa apa pun, baik buruk kena la terima, kata pakej kan. Wan adalah seoarang yang perfectionist and details. Hehe sgtlah kontra dgn aku. Bukan la bermaksud aku ni tak peka and cincai2, tapi dia punya alert tu haih kadang-kadang bagi aku merimaskan :p


Mulut dia hailahhh boleh tahan longkang. Kira kalau kau buat hal dgn dia, merasa la segala kata-kata yang sedap di dengar. Tak kisahla kau sape. Panas baran. Ehehe. Tapi kalau kau okay dgn dia, takdela tetiba dia nak maki kan. Itu org gila je. Wan waras lagi. Haha. Kekadang aku pun rasa, eh mamat ni nak marah2 kover la sikit jgn laa sesuka hati nak tunjuk amarah tu. Kiranya aku ni seorang yg cool kalau nak dibandingkan dgn Wan sebab nya aku tak suka marah2, in fact aku tak reti nak marah orang. Hehe. Aku marah org then aku jugak yang nangis. T_T Emo lebih.


Lagi satu perangai Wan ni, walaupun kononnya adalah ganassss gitu, tapi sikit2 pun nak merajuk :p Hihihi. Merajuk, moody, sape mahu pujuk? Heh, aku jugakkkkkkkkkkk yg kena. Tapi selalunya kalau dia merajuk, aku biarkan je, sebab aku tak reti lah nak pujuk pujuk ni. Huahua.


Hah, Wan ni adalah jenis manusia yang sgt menghargai barang-barang. Sgt menjaga barang-barang dia. Sampaikan kekadang aku takut nak pegang barang2 dia, yelaah takut rosak. Tak mampu nak bayar ganti rugi :p So lantak laaa dia kan. Asalkan dia bahagia.


Apa lagi eh pasal dia nak cakap? Banyakkk lah. Tapi pinggang aku dah dtg sakit. Malas dah nak menaip. Hekhekhek. Lambatnya Wan balik.. lapar :( Mau tengok Bersamamu jap, kot2 boleh hilangkan kelaparan ni. Heeeeeeeeeeeeeeehehe. Jgn nanti tengok bersamamu air mata keluar sebaldi sudah. Jiwa ni sensitip sekarang ni. Hehe. Maklumlah naluri ibu2 aku makin terserlah. Cea, poyo gila. Taaa.

No comments:

.