img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, September 26, 2011

Sakit tekak pleasee go away :(

Monday Blues. Kehkehkeh. Asal semorang kalau isnin je malas2 nak g kerja eh? Padahal dah cuti 2hari, sepatutnya cargas la kan kerja untuk isnin? Huahua. Cerita macam la sendiri kerja, boleh la cakap camtu sebab aku duduk rumah je mengangkang :p Cuba aku yang kena kerja T_T


Weekend adalah sibuk. Eh takdela sibuk mana tapi penatttttttt sgt. Lagi2 hari sabtu, ntah kenapa badan aku sgt lembik time sabtu tu. Serius lenguh nak mampus, rasa nak nangissssssssss je tapi aku adalah wanita kuat tak menangis :p Haha. Maybe sebab aku tidur atas kerusi kot -_- So itu pasal badan jadi lenguh. Aku pun taktahu kenapa malam tu tidur kat sofa, tapi rasanya sebab kat tilam pun tak selesa ke sebab apa ntah? Haha tetiba bangun tidur kat sofa lak. Ke aku ada merajuk dgn Wan malam tu? Hikhik. Lupa lak.


Jumaat dah bagitau Wan awal2 nak keluar malam tu tengok movie :p Hihi. Bosan okay terperuk dalam rumah. Wan pun kesian tengok aku. Huuhu. So ke Ou lah kami berdua. Menonton Bini-bini ku Gangstar. Ehehe. Habis movie pukul berapa ntah, nak pukul 1am kot. Lepas tu kemana ntah eh? Asal aku lupa ni. Banyakkkkkkkk makan semut ke apa........... Er g makan kot? Sebab pukul 3am baru balik rumah. Hehe.


Sabtu, bangun je tidur badan jadi sgt lah lembik. Hehe. Sakit tekak, selsema, pening kepala, and badan lenguh2. Sangat pakej kan? Haha. Malam baru keluar. Mcm tak sedar diri, sakit tapi nak jugak keluar2. Hehe. Wan ajak g klinik, tapi aku penakut........ Yelah sebab kan pregnant, nanti kita sakit ada takut efect pape kat baby, nanti aku kena marah dgn doktor. Haha imaginasi nya lah aku ni. Huahua. Eh berat aku turun kot. Patut nya menaik sebab pregnant, tapi ni menurun. Haha. Dah 23minggu, tapi berat aku 50kg. Anak aku kecik kot. Ok la, jgn besar sgt, nanti lobos terkoyak sampai lubang bontot. Haha. Takutttttttttttt T_T


Ahad, ada kenduri kahwin. Makan nasi minyak. Suka.. Hihi. Dahla lapar kan, makan free. Sape takmo :p Tapi tak berani nak amek kambing. Sebab takut pening kepala. Haha. Tapi pelik bangun tidur hari ahad badan dah okay, cuma sakit tekak menyampah nya. Terpaksa minum air asam jawa. Ni dah 2botol minum. Ada la jugak hilang. Ada lagi 2botol dalam peti ice. Hihihi. Nanti dah boleh nyanyi sebab suara dah sedap minum sampai 4botol asam jawa :p Haha. Perasan. Oh ye, ahad tengok Raya Tak Jadi. Tak best, tapi better la dari hantu bonceng. Haaaaaaaaaaaaaaaaa bazir rm15 bayar astro 1st tengok hantu bonceng yg tak best :( Haha. Patut tengok Abduction, dgn membe2 Wan semua, dah dorang kejap kat Ou, kejap Ts, kejap Pavi. Haha kitorg dah sampai kat Ts pun. Lagipun takleh nak tengok movie yang lewat2 sebab Wan kerja kan hari ni. Kang susah nak kejut bangun. Tensii tau nak kejut Wan bangun pepagi. Mengalahkan budak kecik. Huh.


Tetiba mengantuk, hari ni kena basuh baju sebab dah banyak sgt tak basuh. Semingu :p Tapi tu nanti jela. Hihihi. Mata dah stim lak tengok Mhi ni. Bagus sgt lah perangai dah breakfast, then sambung tidur. Haha. Jap lagi bangun dah tengah hari tengok Whi lak. Hahaha. Seriusssss sgt mcm makcik2. Gudnite :p

No comments:

.