img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, September 11, 2011

Tamak.

Pentamak. Nafsu semata. Hehe. Tadi beli nasi goreng ayam, and kueyteow goreng. Untuk aku makan sorang. Hehe. Tapi nk baru telan kueyteow separuh pun tak habis lagi dah rasa kenyang. Macam ular sawa. Adoila, yela kalau tak beli nasi tapi nanti kenyang tak puas. Apa-apa pun nasi adalah kena makan okay. Nak masak nasi? Heh, takdemud la nak basuh beras. Haha boleh? Motif beli kueyteow lak sebab teringin nak makan kueyteow Mali's, tapi jauhhhhhh kat Danau Kota tu T_T Kalau aku kat Selayang boleh la nak beli. Haihhh bersabar la hati. Lagi 4hari je, boleh makan sedap2. Yang penting ketam :p Ehehe. Hari tu dah dapat sipi2 ketam je, bebola ketam. Hakhakhak. Bolehlaaa.



Pinggang belah kanan ni sakit lah. Tadi siang okay, masuk je malam rasa nak menangis sakittnya. Tapi kena la strong kan? Demi anak. Ehehe. Sakit mcm kulit tu kena regang2kan. Tadi pun jalan haihh lah beratnya perut ni, merembes jugak air mata ni bertitik-titik. Hehe. Lawak je rasanya. Kena berhenti2 berjalan sebab sgt tak larat. T_T



Ingatkan petang tadi nak tengok movie, tapi takde sape nak bawak diri ni T_T Kesian kan? Merajuk sampai tertido. Bangun2 tido makan coklat sambil tengok budak2 main kat bawah, alaahai comel dan gembiranya mereka. Ok jela semalam kan dah keluar? Plus aku bukan larat sgt nak berjalan2. Hehe nak sedapkan hati sendiri. -_-


Semalam pergi mana je eh? Haaaaa repair kereta. Sementara nak tunggu tu, dari Chowkit, eh jalan raja sulaiman ke apa, berjalan sampai ke Sogo. Terer tak aku? Hihhi rasa mcm wanita gagah :/ Supermak gitu. Lunch kat kfc je. Padahal jumaat tu makan kfc jugak. Sebab nak patah jalan kaki g kg baru, hoilaahhh memang aku mintak Wan dukung aku jela :p  Masuk sogo takde beli apa-apa. Saje nak habiskan masa. Tengok barang2 baby, heee comel. Tapi aku tak reti lah nak beli apa -_-  Blurrr gitu. Lepas tu, singgah pos ofice sebab nak daftar spr. Heehe rasa dewasa. Dah boleh mengundi. Poyo kan.

No comments:

.