img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, December 5, 2011

Lembik.

Hari ni taktahu kenapa melembik semacam. Bangun tidur, panaskan lauk, makan, basuh baju, then dah lembik gila. Tengok tv pun tidak. Kesudahnya, aku tidur je. Tadi 5 lebih barut terbangun, and masih lembik. Ingatkan sebab tak mandi ke apa. Tapi dah mandi, adala jugak rasa segar. Tapi tetap lembik. Nape ntah, rasa badan sengal2, tak cukup nafas, and bla bla bla. Padahal takde buat apalah sgt. Maybe sebab weekend keluar, tak cukup rest ke apa.

Malam tadi pun, nak tidur adalah payah. Badan sengal2 sgt. Aku dah tak peduli, aku sapu jugak minyak panas supaya lega. Soryy baby :'( Tapi last2 aku tertidur macam tu je.. memang penat. Padahal ahad cuma keluar pergi kenduri kahwin, then lepak2, lepastu jalan2 kat KL Festival City, shoping mall baru dekat dengan Danau tu. Wan la nak sgt ke situ, asal lalu nak singgah, so singgah la kan..

Sabtu pun, bukan lah kemana-mana. Cuma for the first time aku keluar sendiri. Dari BTP ni naik bus then ktm :p Hihi. Tapi lepasni upah sejuta pun, aku taknak dah. Aku hampir giveup tunggu bus, dahla panas, tetiba lak rasa nak muntah, and memang dah teruwek2.. Huhu. Gatal nak keluar kan.......... Amek kau. Then naik ktm pergi Mid, sengsorang okay! Dgn baby asyikla mengeras.  Tapi demi nak makan Auntie Anne punya pasal, sanggup je :p Haha nak tunggu Wan, ya rabbi kereta siap lambat gila pukul 8lebih mcm tu. So pusing2, beli baby comforter, and nipple cream. Ok settle dah semua.

Then aku turun kat Kg Bharu, Wan amek kat situ. Pergi makan ikan siakap 3 rasa lak lepastu :p Lepas makan2 taktahu nak buat apa, gerak pergi Ts.. tengok Ombak Rindu. Rezeki baby kot, sebab ngam2 sampai  kaunter, reservation baru nak bukak.  Kalau tak, memang tak dapat la. Hall besar sampai kedepan2, cite melayu kot. Susah nak tengok cite melayu yang seat depan pun orang sanggup beli.

Aku takdela nak nagis ke apa tengok cite tu. Adala part yang sedih, lagi2 bila lagu Hafiz and Adira tu mcm mendayu2.. tapi tak sempat nak leleh la air mata. Aku rasa Wan pun mcm nak nagis je? Huahuahua. Sebab mata mcm berkaca2 begitu. Taktahula sebab mengantuk ke apa kan.. Aku pun dah termenguap2 banyak kali... plus sakit pinggang duduk 2jam.. Overall cerita tu, aku rasa okay2 jela.. Aku lagi suka novel dia, lagi feeling and emosi :p Haha. Btw, kelakar kot kalau lelaki2 and the gang tengok cerita tu. Kalau bawak awek, bini ke apa, okayla kot. Hihi. Yang nangis2 ni, aku rasa bini2 cengeng bolehla.. sebab kira mcm pengorbanan kan? Haha. Aku tak kisah pun dimadukan, Sebab, kalau Wan nak berbini lain, eh silakan lah. tapi kau mampu ke? :P Hahaha. Dah2, jgn nak poyo. Takde sape rela kalau dimadukan. Takde sape suka berkongsi. Kan kan?

No comments:

.