img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, December 17, 2011

Rasa tersedu-sedu.

Sekarang dunia aku dah macam terbalik. Siang tidur, malam berjaga. Baby kurang gerak time siang, so sedap lah tidur. Bila malam, aku jadi mengah. Sebab baby gerak2 and keras2. Tapi takpe. Aku suka je. Tak kisah lah tak boleh tidur malam, as long as baby okay. So aku lah yg kena biasakan diri dgn keadaan. Sekarang ni, aku dapat rasa hearbeat si kenit ni. Macam tersedu2 pun ada. And lepastu dia moving. Sampai senak jadinya. Hehe. Btw, perut aku tersangat-sangat gatal yang lain mcm sekarang ni. Sapu lotion pun tak jalan. Tapi aku still behave, sebab taknak strech mark yang horror :p And, aku tak boleh meniarap dah.. Boleh tu boleh, tapi rasa sakit sgt. Hehe mcm kesian lak, kenit terhimpit kalau aku baring meniarap nak online ke apa.. Nak baring untuk tidur pun, which is aku akan baring mengiring ke kiri.. harus letak bantak kat bawah perut tu. :') Macam-macam kan. Hehe. Yela nak beli maternity pillow tak mampu :'( :p Hihi mengada2!




Minggu 34 


Bayi
Berat badannya semakin bertambah. Matanya mula sensitif terhadap cahaya. Kening dan bulu mata kini sudah cukup matang dan mata janin kini sudah pandai berkedip-kedip. Sekiranya janin adalah lelaki, testisnya mula membentuk dengan sempurna.

Ibu
Tekanan darah mungkin akan meningkat agak tinggi. Jadi, jaga sedikit perasaan dan emosi pada peringkat ini.








No comments:

.