img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, March 1, 2012

Zzzzzzzzzz!

Tadi mata mengantuk ya amat, Ni Ayra dah tidur, tetiba tak mengantuk. Haha mengada sangat mata ni. Cuma badan penat, letih. Baring-baring memang sedap. :p Kalau ada orang  urut, perghh syurgaa rasanya. Haha. Tapi semua dah terbongkang tidur, aku je yang jadi burung hantu. Tiap-tiap hari berazam kalau Ayra tidur time siang tu, aku akan tidur jugak. Tapi non-ado lah, dia tidur aku bz online :p Haha, acane mata tak ngantuk kan.

Aku rasa Ayra tak selesa la kalau tidur beraircond, sejuk memang sejuk. Lelagi aku, aku memang tak tahan beraircond-aircond ni, aku nak kipas jugak :p Haha. Time siang tak pasang aircond dia rileks je tidur, walaupun bila pegang baju ya ampun anak aku lencun dengan peluh. Huahua. Tapi, bila malam pasang aircond, tambah kipas lagi.. terus dia merengek. Aku rasa dia sejuk walaupun badan dia peluh. Yela, aku bedung dia, tats why la dia peluh. Tapi dorang kat sini kesian lah cakap si Ayra ni kepanasan and apa lagi, switch on la aircond tu. Huh. Ntahla, aku rasa tu one of the reason si Ayra ni susah nak tidur malam, dia kesejukan selain dia dah terlebih tidur time siang. Huu.


Ayra ni takkan tidur dgn lena kalau tak dibedung. Kalau tak asyik terkejut je. Buat suspen kat aku tengah2 tidur tetiba meraung. Huh! Ni kes kawan dia kacau lah tu. Jadinya aku agak pelik tengok anak orang lain rileks je boleh tidur takyah bedung-bedung.  Boleh je tidur dgn lena. Apasal si kenit aku tak boleh? Haha maybe lain baby lain lah caranya. Takpela bedung jela selagi muat kain, kalau tak muat kita guna guni beras je la balut badan tu. Hahaha.







Eh aku dah teridur jap tadi sambil laptop ter on je, tetiba Ayra nak susu. And lepas minum dia pergi muntahkan balik semua :'( Habis basah semua. Huh! Bersilat aku atas katil :p Aaaaaaaaaaaaaaaaaa lepastu dia boleh bantai slumber tidur. Heh! Harusla aku nak tukar baju semuasemua. Dah tukar, terbeliak lak bijik mata, now dia kat riba je ni. Ntah bila nak tidur?? Patut biarkan je dia tidur dgn baju basah tadi. Haha.


Mengantuk!!!!!

No comments:

.