img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, April 28, 2012

Bersih.


Hari ni BERSIH kan? Hehe. Jalan mesti banyak tutup kan.

Last year pun, masa siang nak keluar tu, jalan jem sikit lah.
Eh last year time bersih aku pergi mana eh? Lupa lak -___-
Tapi keluar lah yang pastinya. Tak ingat siang tu kemana, yang pasti malam tu boleh layan tengok movie. Cerita apa semua, aku lupa. Haha! Banyak urat putus masa bersalin, semua pun lupa.


And malam bersih tu, kl lengang gila. Seronok je berjalan-jalan. Macam time raya, semua balik kampung. Hehe! Tapi dah masuk pukul 12am++ dah ramai yang berani keluar. Ala clubing lah kan, malam minggu katakan ;')


Kalau tak silap, malam tu ada eksiden kat area bb, kereta masuk salah lorong. Sekali bertembung, habis. Hehe! Aku ingat, sebab Wan sibuk berhenti kereta tepi jalan, pergi tengok accident tu. Haha, aku tak pergilah, aku duduk diam-diam dalam kereta je. Wan kan berperangai rakyat malaysia. Hehe! Kalau accident bukan nak tolong, buat semak je, semua berhenti kereta nak tengok. Apa hal ntah ;pp


Dahla, tetiba kau nak bersih2 lak? Hehe!
Pergi bersihkan rumah lagi bagus.
Sementara si kenit tidur, aku kena zass zass pantas buat kerja.
Huhu.


;)
Happy Weekend!



Tetiba ada orang tu nak ai lap yu sayang, haha. 
Bukan ke sebelum ni kata-kata macam tu sangat susah nak didengar ;/ Kena paksa cakap baru la nak cakap. Sigh*
Tahula dah nak 100hari dah. Miahahaha. Dush-dush~ ;p





No comments:

.