img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, April 1, 2012

Kelakar.

Haha, semalam post kat wall fb mcm ni. En. Wan ajak dating seperti masa bercintaSekali ramai pulak member-member sekolah bertanya soalan aneh. Haha takdela ramai, adala 4 orang. Ngeh-ngeh. Ramai la tu kan :P Lebih dari sorang. Soklan nya. SYAZWAN ke? Haha tp mungkin nak menjaga sensitiviti ke hape, dorang tak komen kat wall tapi pm terus :P Muahaha. Gila apa nak deting dgn syazwan? Tidak terbayang dek akal fikiran. Haha gelak guling-guling. Aku rasa kelakar sangat ni. 




Yang sebenarnya, aku dalam keadaan yang sgt penat nak mampus. Hihi. Aku dah tak sekuat dulu la, la ni keluar sekejapan pun aku dah rasa penat. Hamboih sungguh macam nenek-nenek pulak dah. :P Balik-balik tadi, aku golek-golek then baru amek Ayra main-main dgn dia. Rindu okay dgn anak, walaupun cuma 7jam tak jumpa. Haha. Over gila. Ntah nanti kalau sambung study macam mana la rupanya. Tu la, berkepit dgn anak 24jam. Nevermind, takperlu fikir. Just go with the flow. Hehe. 




Hah! Tadi time basuh pinggan, tetiba aku dengar Ayra ketawa mengekek kat ruang tamu. Haha. Teruja gila.  Nasib baik tak pecah pinggan :P First time dia mengekek ngekek. Like, eh anak kitew dah besar laa.. Sukaanyaa! :P Sebelum ni ketawa dia cuma bunyik sikit sikit je, bunyik aa kek aa kekk.. argh tak reti pulak aku nak taip bunyik macam mana. Haha. 




Okay mata tak boleh dibendung, semoga Ayra akan bangun hanya pada subuh nanti. Hehe. Nak tidur dgn lenaaa. :)))



No comments:

.