img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, May 4, 2012

Avenger ;p

Yay dah tengok Avengers! Heee gila lambat kan? Takpe, orang ada anak memang macam ni. Anak diutamakan. Pui ;p


Sepatutnya Wan kerja hari ni, tapi disebabkan tiba-tiba aku mendapat idea jom kita deting nak, so dia lari dari kerjaan gitu ;p Ala bukan selalu pun kan. Haha!


Aku rasa Avengers takde la best sangat-sangat pun? Hihi. Ada la part-part yang best, tapi takdela sangat best macam orang lain cakap tu? Ehhe. Buat aku mengantuk je. Ke sebab aku penat? Ntahla. Yang penting aku dah tengok. Haha! So, takdela meroyan dah lepasni.


Tapi...... pesta buku tak dapat pergi la macam ni? Tetiba nak pergi pesta buku? Haha! Yela boring kot duduk rumah, semua novel aku dah khatam banyak kali -__- So ingat nak carik bahan bacaan baru, takpun beli buku untuk Ayra ke kan? Beli flashcard ke apa. Haha ada jual ke kat tempat macam tu? Ntahlaa.


Tadi Wan ada ajak sekali harung pergi, tapi...... dah malas sebab tinggal Ayra lama sangat. Hehehe. Rindulah kat budak kenit tu. Haha mengada. ;p Weekend lak balik kampung. Wuwuu...


Balik-balik tengok Ayra dah tertidur macam kena tembak, haha! Nice. Boleh la mak eh bergolek-golek. Penat sangat! ;( Badan dah tua macam ni lah, baru keluar sekejap dah penat. Sangat makcik-makcik, tak fun! ;((


Tapi tak boleh nak bergolek dengan tenang, baju belum kemas. Dahla esok pepagi dah nak balik kampung. Hehe! Balik dua hari tapi bawak baju nak pergi sebulan. Hahaha! Still tak reti nak agak lah bawak baju anak banyak mana -___- Biar lebih jangan kurang. Tapi kalau kurang, beli baru jelah kan? Ehhe!


Eh dah 10pm, nak tengok super spontan lah, hehe! ;)





No comments:

.