img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, May 13, 2012

Gudnite jelah.

Aku rasa ada benda dah hilang. Telah dicuri. And benda tu bukan aku punya. Tapi Wan punya.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHA


Bikin cuak betul -___-
Takpe, esok aku cari lagi. Kalau betul-betul hilang baru bagitau itu En. Wan.
Tapi instinct ni mengatakan memang dah kena curik. Arhhhhhhh stress acik!  Cuai.


Aku dahla kalau bab-bab yang berkaitan barang mamat tu, aku sangat takut nak sentuh-sentuh. Haha. Nak basuh baju dia ke, gosok baju dia ke, pegang apa-apa jela. Semua macam huuuu takutnya nanti rosak. Haha macam tu sekali perasaan nya tau. Yelah kalau rosak aku mana mampu nak ganti, nanti pakcik tu bebel-bebel, eeee membebel macam perempuan ;p Itu lelaki kan adalah sangat nak perfectionist je. *menyampah* Buat kerja nak teliti sahaja, sampaikan aku berbulu tengok. Haha, yelah rimas kot. Nak sempurna, jadi lembs........ ;p Cuba jadi macam aku ni je ha, buat kerja sapsapsoi siap. Pantas gitu. Hihi.


Tapi kan, kan kan.. kalau Wan tak tahu benda tu hilang, aku nak buat bodoh jela....... Haha. Ceh, tapi lama-lama dia tahu jugak. Ntah-ntah siang nanti dia baca apa aku tulis ni, haha. ;)) Senyum jela.








p/s : Happy Mummy's Day untuk diri sendiri. Haha! Gila kesian wish kat diri sendiri T__T Atenya, anak belum pandai cakap, kalau dah boleh bercakap aku paksa budak tu wish kat aku. Hakhak~ Psiko.
Mummy love you Ayra Batrisyia. ;) xoxo.

















1 comment:

aTy _faRed~ said...

selamat hari ibu..:)

.