img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, June 12, 2012

Apa-apa ntah..

Nak taip apa pun tak tahu. Macam blur. Hehe! Ceh blur kunun, tapi tulah kalau taip pun, cerita pasal Ayra jela pun :p


Tadi ada pergi kedai anakku, beli barang sikit. Yang pasti bukan beli baju la.. tapi rasa macam nak beli. Huahua! (haha aku suka sangat guna perkataan tapi.. :p) Disebabkan Ayra tidur dalam kereta. So kena cecepat. Tak dan aku nak belek-belek baju. Jeling pun tak sempat. Hehe! Amek-amek, bayar. Sigh* Tak best langsung. Sebenarnya aku nak carik benda apa ntah yang nak halang nyamuk tu..  Haha! Weekend nanti kan nak bawak Ayra pergi pulau. Pulau la sangat, pui.Tapi tulah, bila dah masuk kedai tu, aku terlupa gila sebab nak cepat. Kang habis berbintat-bintat muka anak aku tuh. -__-


Oh ye semalam aku perasan kat fb.. pureen ada nak buat clearance sales julai nanti. Wah sukanya! Haha. Murah-murah kan :p Kiranya julai ada dua benda yang kena terjah. Satu pureen tu, satu lagi yang kat mid. Haha! Cerita macam duit berguni-guni je kan :p Ala, tak beli pun takpe, asalkan cuci mata. Ala, nanti anak dah besar dah tak macam ni kot? Time dia baby-baby je makpak jakun sikit :p Haha!  Psiko. Tupun kalau takde hal la, insyallah akan pergi. Hehe! Kan encik yayang kan? Bawak eh pergi sana? :p Haha! Tak bawak=sentap. Muahaha. 


Ada satu benda yang aku kagum dengan Wan... dia sekarang dah tahu jenama barang baby. Haha....... Pencapaian selama 4bulan jadi bapak. *tepuktepuk tangan*  Tapi semalam kot, aku ada citer kat dia pasal beg allerhand, diapers bag.. Pastu pakcik tu cakap, lagi style pakai beg Deuter. Sekali aku google, rupanya tu beg nak hiking T_T 



Dah, nak mandi. Panas melampau. Sekian........





No comments:

.