img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, June 26, 2012

Sembang kosong.

Hari ni nak cerita apa eh? Haha. Boringlah. Ayra ada ni ha, tapi tengah main sendiri. Hehe. Takkan nak kacau dia berimaginasi lak, hehe. Selagi dia tak hokhek, kita biarkan je dia main-main :p Hahahaha.......


Baju semua dah basuh pagi tadi, tapi baju Ayra belum lagi. Haha. baju mem kecik tu basuh guna tangan. Rajin tak aku? :p Hehe padahal kumpul 4-5hari baru basuh, kumpul banyak-banyak dulu. Hah, orang camni nak pakai cloth diapers? Memang taklah...... hihi. Takpe, Ayra pakai huggies total protection, bukan pakai diapers mahal pun.... 64pc=34.90 :p So sekeping lebih kurang 0.50sen. Tapi ada tempat jual mahal, macam kat pavi.. cold storage.. tu mahal sikit. Eh mahal banyak. So kalau nak murah beli kat kedai baby, kedai ubat cina :p


Hari ni masak, tempe goreng dengan gulai ayam. Haha. Pastu ada sayur sikit. Kihkih. Pandai jugak aku masak, cuma antara sedap dengan tak je. Takpe, selagi makan tu tak sakit perut, boleh la tu.. Hehe.. Ada orang tak makan tempe kan? Haha tempe sedap kot..........  Jadi jangan nak pelik sangat. Ada kawan aku kat uitm dulu, pelik tengok aku suka makan tempe. Dia cakap, eh orang KL pun makan tempe ke? Ehhh aku bukan orang kl la.......... haha aku orang kampung. Kampung Bendahara, Batu Caves. Tapi aku tak makan durian, petai, jering, bla bla. Banyak jugak benda aku tak makan. Very the mengada-ngada kan? :p



Alahai, berak pulak dah kanak-kanak ni. Takpe, aku suka je anak berak, rasa seronok sangat. Haha. Aku rasa mak-mak lain pun camtu jugak kot. Kalau anak berak, takde nya istilah geli ke apa, rasa seronok adalah. Kan? :p

-Besday girl-








4 comments:

Anonymous said...

Time anak tak boleh makan, tiap-tiap bulan maknya celebrate birthday yek..??
hahahaha =)

Mimy Hamid said...

iyer la dik..berak mak nya hover hepi...hahaha...satu kelegaan...

as ♥ Leenda said...

dlm pantang dulu, ade jugak mengeluh kenapa lah asyraf ni dok berak hari2 pastu 2, 3 kali pulak tu..
tp skrg ni kalau tak berak sehari pun dh risau dh..kalau dh berak tu satu kejayaan..hehe..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Dear Nurul, awak duk Kg Bendahara ye.. Yana duduk Taman Pinggiran :)

.