img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, June 14, 2012

Shawl Sama.



Ini versi Rara Tajiman. Hahaha.......



Saya yang perasan comel. Haha! Nak pisau tak? Tikam aku cepat. :p


Last week pergi Wangsa Walk aku nampak orang pakai shawl ni. Alahai shawl sepuluh ringgit jalan tar je pun, mestilah ramai orang pakai kan :p Hikhik.


Cerita pasal benda yang sama ni kan...... teringat masa kat matrik. Haha.
Aku ada beg milo. Bukan beg besar, beg tu kecik je... Empat segi, boleh nak buat letak2 syiling ke apa kan. Beg free beli milo :p Pastu aku cam bangga gila ada benda alah tu. Haha! Oh ye, untuk pengetahuan milo is my favret. So bila dapat apa-apa barang free gift dari milo, aku rasa sangat bahagia. Haha tak faham kan? ;p


So nak di pendekkan cerita....... bila dah nak last day kat matrik. Sesi kemas-kemas beg semua. Aku tolong la kawan aku kemas. Tahu tak, sebenarnya dia ada beg yang sebijik sama cam aku tuh.. Dapat free jugak la kan :p Tapi, dia sorok tak bagitau aku pun. Hahaha!


Aku tanya la kenapa tak bagitau..
Dia cakap.. "kesian aku tengok kau excited dapat beg tu, kalau aku tunjuk aku pun ada, mesti kau tak excited dah, tapi ni dah akhir-akhir ni kantoi lak" Hahaha! Serius kelakar. Yela, masa kat matrik, baju kurung aku dahla asyik sama dengan orang lain jek. Menyampah! :p


Dan tetiba aku rindu zaman matrik aku.......... Sapa cakap study kat matrik stress? Haha! Aku rasa fun je. Sebab matrik perak tu kan bapak aku punya. Kahkahkah! Sesuka hati aku je nak pergi kelas ke tak :p 


Dikala usia 18tahun. Miahaha~ Tomey-tomey kan? :p


Ni la satu-satunya kawan sekolah aku yang sama dapat matrik. Last jumpa masa aku pregnant 6bulan. Haha! Gila lama....... Maklumlah minah ni sibuk. Sibuk dengan palapes, study.. final year katakan :p *Hi Atie.. * ceh, macam dia baca blog la pulak kan... dia kan sibukkkkkkkkkkkk! Ekekeke.


*
*
*


Hehe dari shawl, ke matrik pulak. Hehe! Jap lagi kang kalau tak tidur gak, ada gak kot aku taip-tapi lagi. Kehkeh.. 


Eh Ayra tadi time tidur tetiba terkejut! Ya Allah, panik je aku. Nangis sampai hilang suara. Tahu kan camne? Hari ini dalam sejarah kot dia nangis sampai takde suara. Aku sapu-sapu dengan air yassin, and baca-baca sikit. Alhamdulilah okay. Fuh lega... Rasa nak gugur jantung tadi :p *makmak memang selalu over, erkkkk haruslah over, bonding tu lebih kot :p 40minggu dalam perut. 









































No comments:

.