img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, October 22, 2012

Borak-borak kosong.

Sekarang dah selamat sampai dibumi tanjung malim (haha dibumi..??) Tapi untuk dua hari jela, sebab rabu dah start cuti, makanya hari selasa.. habis je kelas, marilah kita kembali ke kampung halaman :) Kalau nak ikutkan nafsu, rasa memang nak sambung je cuti terus sampai 4Nov terus midsem, haha. Upsi ni kan bapak aku punya.. T_T


Memandangkan aku nak tidur tapi belum lagi.. meh la kita borak-borak dulu? :P Adeh esok pagi dah la kelas pukul 8, haha matilah memang aku terbangun lambat lah dan tak mandi pagi terus siap-siap g kelas.. kahkahkah.. Wan memang tak suka dengan peel aku nih, maklumlah pakcikk tu pembersih, tapi memang la.. orang selalu cakap, kita akan dapat pasangan yang kontra dengan kita.. makanya, cik abang, redha jela eh? :P Tapi takpe, benda ni boleh ubah, idaklah aku nak teruskan perangai tak suka mandi ni.. ehehe.. slow-slow berubah.. menjadi seorang yang particular dan perfectionist.. heh tapi kalau perangai sama, tak best la pulak, nanti boring :P Hihi.


Sekarang ni kan, musim bebudak dapat duit ptptn. Best gila... Kemain menyoping, beli itu ini.. Aku gak menganga je.. aku tak amek loan.. takut la nak amek ptptn, kang nak membayar nya.. alamak ai.. mampus. Hehe takdela mampus, tapi tulah.. time berhutang memang sedap, nak membayar nya mesti liat. Kan? :D Jadinya takleh la nak enjoy-enjoy sangat, duit yang ada guna sehabis baik.. dahla harga buku mahal.. huhu.. voucher buku pun dapat 250 je.. coi, harga satu buku pun dah seratus lebih.. heh.. dahtu dapat nya tahun depan.. hahahaha.. wei nurul bersyukur laa! haha.. maafkan saya, undi adalah rahsia.. eh aku dah daftar undi, dah lama dah.. tapi nanti pilihanraya will be my 1st la mengundi nih.. kikiki berdebar rasanya.. ewah, mengedik! ntahntah time pilihanraya membuta je kat rumah.. :D


Lagi nak taip apa eh?


Alamak, dah pukul 2, paksa diri tidur.. 








Tetiba rindu ayra, terbayang dia ketawa nampak gigi. 
Sabar, dua hari, lek-lek la.. :/





No comments:

.