img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, March 8, 2013

23 tahun.

Cubaan nak amek gambar berdua sendiri tapi last-last nampak lubang hidung je, wahahaha.

Gila berani letak muka sendiri besar-besar, muka suci berseri tanpa sebarang produk kecantikan.. puihhhhhhhh! haha muka tak floless, grr....... takpela, janji jangan berjerawat sangat dah la.. kikiki.


Happy Birthday untuk diri sendiri.
Yang ke-23.
Belum cecah 25, dulu selalu nak umur 23.. kenapa tah, rasa macam dah dewasa, tapi bila sendiri dah masuk 23, takde rasa apa-apa pun.. sekarang tak sabar nak umur 25 lak, haha apa-apa jela poms ni.


Takde celebrate apa-apa pun. Takpe, esok aku beli kek sendiri, makan sendiri, puas hati. Serius desperate. Hahaha..


I is penat. Ye, sekarang ni i memang macam orang tuwe sangat dah, sikit pun penat. Langsung tak supermak ke suparman ke suparjo ke langsung tak. Boo kat diri sndiri. Cea padahal boleh je lawan penat tu, bukan nya buat kerja berat membajak sawah ke apa pun.. ni semua mengada lebih je ni, haihh badan ni mengada sangat biasaaaa dia! haha bodoh cakap kat badan, macam badan boleh faham. 


Sekian,
Besday girl yang tengah lapar.




 





4 comments:

as ♥ Leenda said...

hepi besday mak ayra..nk kek ke? meh dtg gombak..mak asyraf banje...kiki..

Anonymous said...

Happy Birthday Nurul =)

tak kisah la umo berapa pun, janji tak nampak macam mak-mak.

esok-esok jalan ngan ayra org kata adik kata, kan best!

D Yatie said...

la.. adik rupa ny.. muda belia lagi... i is 27. eh? apa motif nak bagitau. kah3

ayahmamilisa said...

happy 23rd nurul..cum happy anniversary, hehe..semoga berada dalam lindungan Allah selalu,panjang unur, murah rezeki n bahagia di samping hubby n ayra tersayang..<3

.