img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, March 26, 2013

Empat belas bulan.

Hari ni 26hb March. Besday mak i yang ke..... eh, mak i pun muda lagi tau.. Sebab dia pun kawen muda. Haha nampak tak nampak tak, nanti Ayra pun ada tendency untuk berkahwin dalam umur yang muda.. kalau Ayra umur 18, i baru 40.. haha. Pastu nanti Ayra ada anak, anak dia tu i yang kena jaga lak. kahkahkah! tak kelakar eh? takpe, i gelak sengsorang je.. wahahahaha..





Eh suka eh kau budak kecik :p Suka sebab nampak beskal. Haha..




Perasan besar sangat. Huahua..Dia bukan kisah pun basikal sape, asal depan mata.. semua dia nak. Hahaha.. Ni pun basikal adala budak tu, main bola.. Ayra lek-lek je naik.. bila kita tak bagi bawak dia jauh-jauh pun.. still ke arah sini jugak dia nak. Lantak la kau nak.. Tapi pastu budak tu nak naik basikal ni, Ayra apa lagi.. mengaji la dia sambil berjujuran air mata jatuh ke pipi. Hehehe..


26/3 maksudya Ayra dah 14bulan. Lah, baru 14bulan rupanya jadi mak-mak? Haha asal rasa macam dah terel sangat pasal anak ni.. Wahahaha.. So apa perkembangan sempena empat belas bulan ni? Masih biasa-biasa jela.. Takde yang extraordianary sangat pun.Masih belum bercakap dengan bahasa yang betul, masih ikut hujung-hujung je.. dan selebihnya menjerit. hahahahaha... Cuma nya, makin manja... time kita sibuk kat dapur, time tula dia nak berdukung jugak..dan makin aktif.... tak reti nak duduk diam.. ada je projek nak dibuat.


I baca kat babycenter, budak 14bulan sepatutnya dah boleh kenal anggota badan. Haha.. Ayra cuma tahu kaki, tangan, perut. Sebab tu je yang i selalu sebut, kalau nak pakai baju suruh dia angkat tangan, pakai seluar mana kaki.. pastu sapu minyak kat perut.. hahaha.. booo kat diri sendiri.. malas mengajar anak benda basic.. huihui.. i kena carik masa untuk ajar dia jugak. Haihhh.. 








3 comments:

Aty_Fared said...

Anak aty baru kenal mate...lg dasat..huhu

D Yatie said...

kenapa kite rasa ayra macam dah beeeesssaaarr sangat? huhuhuhu.

Elya Roza said...

budak-budak skangg...
mcm cepat pandai....perasan tak?hehehee

.