img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, December 30, 2013

Taman Layang-Layang.

Wan nak bawak g titiwangsa. Tapi i tetiba rasa macam apa kata kita pergi kepong jela? dah lama tak pergi.  hihi.

Sekali sampai, amek kau ramai gila manusia. Huhu. Parking kat situ kan sikit, tu yang ramai parking kat tepi-tepi jalan. Agak bahaya jugak, tapi nak buat camne? Dah camtu je caranya. 


Masa kitorang sampai tu pun dah pukul berapa. Lepak kejap je. Taknak la sampai magrhib2 still kat situ jugak. Takpela, nanti boleh pergi lagi. Dekat je pun. :) I dah lama jugak la tak pergi situ, adala kot 3/4bulan kot? ntah lupa. hihihi.


Nak main layang-layang, Ayra kecik lagi. Wan pun bukan reti nak naikkan layang-layang. Haha.. Biasalah budak bandar sangat kononnya, mana main layang-layang. Krik krik krik.. :p


Taktahu nak cerita apa, saje nak tunjuk gambar anak boleh? anak guwe kan comel? HAHAHA muntah hijau orang lain baca. takde rambut camtu comel? #sentap. hikhik. Gambar semua capture by encik papa. :D


ootd : baju timberland, seluar miki, kasut pasar malam. LOL.



Macam tak ramai orang kat belakang tu, tapi sebenarnya masih ramai.












Giant Bubbles :D


Kesayangan ibu & papa. :)


Esok 1st paper. Kalau taktahu nak jawab apaa, kita hentam jela. Hehee.. Janji jawab. :) Kan? InsyaAllah semuanya okay-okay. :))


Dahdah, nak kena masak nasi ni. Baju belum basuh, jap lagi kol 12 tidurkan budak kecik tu pulak. Mandi pun belum ni hahaha.. tapi budak kecik tu dah la mandi, maknya ni je belum bizi sangat sampai mandi pun tak sempat #matakeatas. hihi.

2 comments:

Mimy Hamid said...

waaa taman layang layang kebetulan...nakup gak entry layang layang..semalam gi sana hehe

Roha said...

salam kenal dari akak :)
musim angin kuat ni..memang best main layang2...
suka tgok pict candid si comel :)

.