img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, March 1, 2016

Hari ahad.

Hari ahad takde aktiviti.
Tiba tiba mak aku ajak pergi giant. Nak carik wall shelf.
So mehla kita ke giant.
Lagipun tak masak pun lagi, laparrr. Kikiki.

Ini budak, orang pertama bangun. Ahad pun nak bangun pukul 8. Huh!




Setel beli apa yang dicarik.
Pergi makan.
Pastu balik.
Sampai rumah dah pukul 2.


Ayra ikut makayah aku hantar adik aku balik asrama. Aku kat rumah kitorang je, mengemas sikit.
Tapi tu pun cuma kemas baju adik dan kakak. Rasa seronok tengok elok tersusun. Eh hari tu aku pergi sogo, ada happy hour. Dress rm15 jenama jeep. Murah sangat tu. So rembat la untuk kakak. Bahaya betul kerja kat dengan mall ni. Hahahahahaha..

Baju aku belum setel. Nantila pulak sambung. Masih belum tongkang pecahsangat. Kekekeke.

Sebab dah penat, kita rewardla makan japannese cheesecake ni. Memang bukan aku buatla. Beli je kat secret recipe. Hahaha. Mana la takgemuk. Kerja aku makan makan makan je. Please la nafsu makan ni, buas sangat. Gerun pulak. Tapi aku masih muat suar size 26. :p buncit je, belum tahap buntal lagi.


Oh,hari ni aku cuti.
Takde orang nak jaga budak budak.
Ingat jap lagi nak bawak ayra tgk munafik.
Hahahaha.. Tapi ada cakap tak best, hm. Tengok dulu.


Dah march dah kan?
Cepatnyaaa.
Lagi 6 hari nak masuk 26 tahun. Hihi.
26, anak dua. 26 umur untuk huhahuha kot lagi. :p 





.