img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, March 31, 2016

Kisahnya semalam.

Semalam aku tak kerja.
Sebab nak amek voucher buku.
So bawakla Ayra jugak.
Seronok la acik tu ikut ibu pergi sekolah.


Setel amek voucher ajak balik, sebab aku memang tak laratttt. Lama tak berjalan jauh.
Tapi dia ajak jalan jalan. So pk punya pk, okay kakak kita pergi nu sentral. Senang. Kakak nak naik train aje kan? Tu motifnya.

4tahun. 4tahun baru ada rambut. Sape baca belog ni dari dulu tahula kot, ayra mana ada rambut masa kecik kecik. Hahaha.. Tp ni pun dah 2x potong. Sebab dia punya rambut belakang je panjang, depan taknak. Sampai ada yang tegur mmg potong cmtu ke? Eh tidakla.
Dah potong rata, tapi pastu tetap aje belakang panjang dulu.


Ke mph la kita. Ada voucher kan. Boleh je jual, dapat 200. Hihihi.
Novel bimbo tu aku dah ada lama sebelum cite kat tv.
So bila jadi drama kat tv aku dh tak tengok sgt. Tapi smlm tertengok.. Ala suwitnyaaaaa sam! Nak jugak. Hahahaha...


Pastu mengamuk nak botol air kat mph, dahla mahallll.
Bila tak bagi dia menjerit kakak lapar kakak lapar.. Kakak nak kfc. Hoii! Kan dah makan. Malu ibu.. 
Last last belikan jugakla.. Makan separuh je, lagi separuh ibu jugak kena makan. Huh.



Pas makan ajak masuk toilet. Tanya la nak apa? Nak kencing?
Eh takla, kakak nak mekap.. Hahahahaha! Dewasanya perangaiii awak.



Dahtu, tiba tiba.. Kita dah lama tak makan eskem mcd kan? Kakak nakla.. Yang cokelat tu. Nasibla permintaan eskem mcd je.. Bolehla.




Habis sebatang. Dah makan eskem, dia ckp.. Ala nanti liptik kakak hilang. Huahuahua.. Gelak ibu dengan perangai awak ni kakkkkk.


Lepas makan, dan dan dia suruh pakaikan lipstik balik. Hahahaha. Bagi lipbalm takmooo. Itu untuk budak budak. Kakak dah besar. Ekeleyyyyyy. Menjawab! 
Dia sekarang nampak je h&m dah mintak nak baju nak baju. So kita carik yang ada deals ajela.. Yang murah murah. Hahaha.. Ibu ialah cheapskate kan. Bila dah amek baju, dia mintak nak seluar. Pastu untuk adik? Eh kakak, kenapa tak suruh ibu beli satu kampung punya. Muahaha! 


Pastu kan nu sentral ni aku suka sebab ada aidijuma. Aku sekarang ni dah mula nak pakai bawal balik. Rasa macam remaja ecewahhh. Tapi pakai shawl lagi remaja.. Hijabista kan. Takpela tengah mood berbawal. Tapi belum mampu beli bawal ekslusive tu. Tapi nak gak try.. Hahaha.. Nanti la aku try yang paling murah.. Hikhik. Kot boleh jelita. Tapi kan, sape tengok bimbo, tengok el tu pakai tudung cengitu je kan, nampak cantik..cuba aku buat.. Mesti hodoh! Belit belit mcm tercekik je.. 


Yang ni baru betul betul g toilet nak kencin. Pastu nampak cermin besar, jadi sawan bercakap dengan cermin. Ayra ni ada peel suka bercakap sengsorang. Dia berlakon. Aku ialah geram kalau dia bercakap sengsorang. Walaupun iyela imaginasi kan. 


Nahhh kasi can ibu selpie. Hahaha! Kalau datang mood nak cepat dan pantas shawl camni jela paling senang. Takyah gosok langsung.. Hilang terus bawal. Hihi.


Dah dah menghadap belog, marilah kita buat kerja.
Ada yang tanya aku praktikal buat apa je?
Kita buat kopi jeeee. Ha ha ha.
Doakan la aku boleh jadi seorang psikologist yang berjaya. Ecewahh.
Setiap ayat yang keluar dari mulut aku adalah berharga. Hahaha.. Itu duit semua. Tak ikhlas memberi nasihat. Hahahaha!! Takdela, aku harap aku sendiri mampu kawal emosi bila melibatkan masalah orang sekeliling aku, selalunya boleh.. Tapi tula, kita manusia biasa.. Kadang terkeluar gak perangai mulut najis. Huahua.. Lagi lagi kalau dengan pondan yang biadappp. Ee anti sungguh aku dengan manusia yang acah acah nak jadi wanita ni. Hahahahaha. Nampak tak, aku unbalance? Bias. 












.