img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, June 19, 2016

Ou.

Hari khamis pergi ou.
Lama dah tak jejak situ.

Masuk cold storage. Tengok buah. Ayra nak buah "unggur". Haha.. anggur laaa kak!

Aku dulu konpiden sebut dragon fruit ni as buah delima. Haha! Lebih kurang kan? Huh.
Mahal nya kamuu. Kalau mengidam teruk boleh la nak beli. Kalau tak. Beli je apple 5bijik rm10 kat nsk tu ha. 

Masuk daiso. Dahlama tak masuk daiso. Mcm banyak pulak benda menarik. Mak mak sgt perangai ni. Bahaha..


Nak beli baju raya. Tapi mcm takde sales sangat lagi. Hahaha. #nakbajuraya10pasang 


 Penat jalan. Duduk dulu. Bulan puasa ni mak tak cergasss. Tapi anak anak tetap aktif terlebih lebih. Urut dada ibu ni ha... bila nak marah.. kita tgk jela bebudak tu sambil sengih. InsyaAllah takkan bertukar jadi hulk. :) 


Ayra dah merengek lapar. Dia nak kfc. So ke kfc le kitew. Alang2 tu terus jela buka situ. 

Muka seronok.

Adyra tidur.

Hei! Knp comel sgt ni.. #ibumemangbias

Kalau la hari2 24jam begini.. kan elok? Ni takdenyaaaaa.. kalau baik.. mengekek2 gelak.. kalau bergaduhhh haaa terjerit2 melalak. Hahaahah! 

Ye. semua fastfood. Mcd kfc sbelah2 kan. Duduk kt kfc pandang mcd.. teringin itu ini. Nafsu lapar. 


Balik dari ou singgah tesco.
Ada orang belikan perfume. Perfume tesco? Hahaha.. dalam tesco tu ada kedai perfume. Ntah cmne tahu. Ni mesti Alias la kot yg cakap situ ada jual perfume murah. Dah usha2 dulu dgn Alias. #akutakpakaiperfumedahkenallamatakkantaktahu? #kekaunakakubaumcmalias?
Hahaahahah! 

Isi dalam ialah perfume britney spears yg fantasy tu.. botol bulat kaler pink. Harga berapa tah. Tp murah dr luar. Aku taktahu.


Mata dah mengantuk..
Ni tadi Adyra baru pas muntahh (lagi?).
Setel dia.. tu yg rasa mcm nak update belog. Belog jela kawan aku kot skrg ni? Tp tkleh nak luah semua pun. Sbb aku tgk pageview mcm dh menyeramkan. Dulu dulu.. takde org baca sgt.. la ni takut pulak nak cerita direct jujur dan telus. Haha.. kena tapis2 sikit. Tp still aku tulis sbb aku suka. Dan aku akan pergi baca mana2 blog yg aku suka.. sbb aku kan suka je perangai acik acik nak tahu hal org :p haha. 

.