img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, July 11, 2016

Raya ketiga.

Raya ketiga on jumaat kan. So pagi tu plannya nak pergi rumah jiran keliling rumah je. Aku pun siap2 la.. sekali sampai ke tengah hari sibuk. Ada adik nenek aku nak datang. So masak masak la kita sikit. Pastu pakcik pakcik aku ada yang dah nak balik kl dh jugak. Yang tinggal kena la kemas rumah.. sbb nenek aku pun hari ahad akan gerak kl jugak. Pergi hospital amek darah. 

Adyra dh mcm berpiknik di tepi pantai.. haha

Lepas je adik nenek aku balik. Baru la beraya rumah jiran keliling. Pastu kemas kemas beg.. sebab esoknya nak balik selayang dah. Tp malam tu tidur rumah belah ayah.

Kakak dan adik

:)

Sampai menutup mata 1
2
3
Beraya rumah kawan kawan ayah aku lak pastu. Ada yg buat open house. Serbu jela. Tengok la Adyra.. tengah tengah alam dia baring. Orang lalu lalang dia tak takut org langsung sekarang ni. Dulu ayra penyegan. Bila ngandung adyra ada gak terdetik nak anak yang tak takut org.. sekali ha.. mendapat. Haha..

Dia kalau dpt botol.. bukan kira mana.. slumber je baring... bkn nak tgk ada bantal ke tidak..
Tema merah.. hihi.

Raya ke3, ada geng bapok2 tua buat open house. Hahaha! Ramai gila bapok kat malaysia ni kan. Berkomuniti lak tu. Aku nak cakap lelebih pun tak elok. Tapi tula.. kita doakan jela kalau umur dah mcm atok2 tu.. takyah kejar dunia sgt.. kita ni belum tentu hidup esok. Kau bayangkan muka atok2 bermekap.. tak ke hodoh? Haha. Ada yg lawa tu lawa la.. part yg jendul hitam muka berkerak? Wuii skeri.



.