img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, August 31, 2016

Dc superhero cafe

Kan hari tu teman mak aku pergi kaison beli wallpaper. Sekali mak aku nak pasang kat tempat lain pulak. Maka nya aku lah gigih kena pergi pulak. Beli 3roll lagi. Tapi tupun tak cukup, nak kena beli 1roll lagi. Haha. Bila ntah nak g lagi. 

Dengan aku sekali ha terjebak. Aku pun pasang2 sekali tak cukup gak 1roll. Hahaha. Nasibla rumah dah mcm rumah terbengkalai. Kihkih. Mak aku tengah cucuk cucuk rumah aku tak siap g la kaison lagi.. ceit padahal dia nak kirim gak. Hihi.

Anak tak sihat. Terbengkalai jap.

Okay. Sambung cerita.

Pernah makan kat dc superhero cafe?
Hari tu saje la nak try. Sebab takde orang.. kitorg sampai lunch hour. Tempat lain semua full house. Aku perut dah lapar lain maciam. So jom la try.

Nasi2 semua tu memang takdela. Dia burger2 kan? Ntah aku tak belek menu sangat. Haha.. nak pantas.

Air apa tah ni. Aku rasa sedap je. Tapi pricey.. mengalahkan setabak. Bahaha..

Untuk Ayra; beger ikan. Nama dlm menu aku lupa.

Utk ibu; hotdog

Kesudahnya Ayra makan fries je. Hahahah! 2ketul beger ibu yg sumbat. Pfftt.

Memang tak daya la aku nak habiskan. Besar kan potion dia. So tapau ajela lagi seketul. Hihi. 

Review, boleh cuba. Harga memang pricey utk rakyat marhean mcm aku ni. Tapi sekali sekala boleh je. Hari2 cannot. Lagipun, sedap lagi burger tepi jalan tu ha... kau goreng fries pastu.. beli air big cup. Kahkah! Jimatt. :p

Dah jom masuk kaison beli barang. 


Ada orang nak kasut baru.. hoi kakkk.. kasut banyak banyak nak kemana? 



Malam lepas maghrib kita pergi bukit antarabangsa lak.

Adik muka ngantok

Ibu pun sama muka penat

Dalam surau sebentar

Kakak jaga adik

Setel kat bukit antarabangsa.. perut dah kriok kriok. Singgah makan jap.

Dua beradik

Lepas makan singgah nsk jap beli barang. 

Sedondon sungguh ni. Meriah warna baju. 

Disebabkan penat terlampau, tengok seat belakang.. kakak dah mcm ni. Haha! Memang menangis la bila sampai rumah nak kena panjat tingkap 4. Haha. Kenapa rumah kita tinggi. Kakak tak suka.. kakak nak rumah bawah. Kakak penat. Kakak ngantok.. Eh?? Sadap la kakk. Tunggu kakak kawen dgn dato bg ibu banglo seketul :p


.