img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, November 28, 2016

Babyfair, upin ipin jeng3.

Kan kat mid ada babyfair. Niat nak carik puting botol adik kakak. ye kakak tu masih hisap susu dalam botol. haha.. adik lak, seminggu satu.. dia ingat mak dia ada saham dalam tommetipee tu? dah kerja asyik nak beli je.. dia suka mengigit. huh. kalau dalat bertahan tanpa ada sikit koyak lebih dari seminggu memang ajaib.

Macam biasalah.. manusia memang ramaii gila. Untuk kali pertamanya aku takde nak register2.. mak tak sanggup. 



Memang dah janji dengan kakak, balik dari ganu kita deting. so tunaikan la sementara ada masa.


Kakak nak tengok wayang. jujur aku cakap, aku taktahu pun ada cite upin ipin. bila tengok kat screen gsc tu ada.. and ngam pulak waktu. terus jela beli. tak pk pun cite tu macam mana.. ingatkan kartun la. 


Harga tiket dewasa ialah rm17. kanak kanak rm8.50. mungkin sebab baru 1st day tayangan. mahal kan? haha.. 






Review aku, biasa jela. tapi aqish mmg pandai berlakon. nampak blend dgn upin ipin tu.

Ayra lak, dia memang sejenis kaki drama. takde pulak dia tanya mail mei2 jarjit semua tu.. hihi. dia tengok apa yang ada. sambil emosi jugak. yelah cite sedih kan? ayra kan matang sebelum usia. hahaha.. 

Takdela sampah sangat. aku ketawa je dengan lawak awie tu.. awie is kelakar kan. 😂 banyak lagi cite sampah lain. hihi. cuma yelah kalau dia nak budak bawah 6y tengok cite tu.. agak berat gak la kot untuk dihadam.

Kaki nak silang sajeeee 

Big big girl

Ayra dan jipangi. sesuatu sangat eskem tu kakk.

Ayra dan ibu

:)

2 comments:

amal said...

Pandai kakak pose haa. Siap silang2 kaki hehe

Aty_Fared said...

cantik ayra..dah nampak matured sangat :)

.